No SSO cookie

LANSARE: Noul Fiat Punto îsi face intrarea pe piata auto româneasca

voteaza
(0/ 0)
LANSARE: Noul Fiat Punto îsi face intrarea pe piata auto româneasca
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Compania AutoItalia, importator oficial Fiat, anunţă, miercuri, începerea operaţiunilor de comercializare în România a noului Fiat Punto. În zilele de 10 şi 11 septembrie - vinerişi sâmbătă - în reţeaua de concesioari Fiat va avea loc evenimentul “Uşi deschise”, Noul Fiat Punto fiind prezentat în showroom-uri şi disponibil pentru drive-test.

 
 
[poza1s]Noul Fiat Punto este un automobil cu un caracter puternic, inovativ datorită echipamentelor, unic prin motorizări şi cutii de viteză, şi care are în plus o recomandare specială făcută de precedesorul său. Vechiul Punto înseamnă 5 milioane de unităţi vândute, premii acordate de 25 jurii internaţionale, precum şi poziţia de lider de necontestat al segmentului B în Europa, poziţie pe care Fiat doreste să o mentina şi in viitor cu noul Fiat Punto. Ultimul model Fiat puncteaza o schimbare radicala, la fel ca si in cazul lui Uno in comparatie cu 127 si a primului Punto cu cea de-a doua generatie a sa din 1999. [poza2s]Cu toate că numele rămâne acelaşi, ca moştenire a unui model apreciat de clienţi cu diverse gusturi, vârste, naţionalităţi şi profesii, noul Fiat Punto diefră de vechiul model, prima schimbare observabilă fiind cea a design-ului. Adevarata revoluţie însă, se produce în gama de echipamente, în concordanţă cu tradiţia lui Punto, un pionier al acestui segment. În fapt este prima masina din aceasta clasa ce se lanseaza cu două motoare turbo diesel Common Rail de a doua generatie, economicul 1.3 Multijet 16v cu 70 CP şi puternicul 1.9 Multijet 8v cu 100 CP. Punto este singurul model ce oferă două tipuri de cutii automatice (Dualogic si Speedgear) şi un climatizator automat dual zone cu două moduri diferite de funcţionare. Este primul model din acest segment ce ofera o versiune Natural Power (benzina/metan). [poza3s]În fapt, Punto reprezintă mai mult de 40 versiuni diferite, disponibile prin combinarea celor 2 tipuri de sasiuri cu trei şi cinci usi, 7 motoare ( 1.2 8v – 1.4 6v – 1.8 16v – 1.3 Multijet– 1.9 Multijet – 1.9 JTD), 4 cutii de viteză mecanice (trei cu cinci trepte şi una cu şase) şi cele două sofisticate cutii automatice (Speedgear si Dualogic), 5 niveluri de echipare (Actual, Active, Dynamic, Emotion, HGT) şi 13 culori, pentru care, în general, exista două tipuri de interioare disponibile. Noul Fiat Punto schimbă referanţialul în clasa maşinilor mici, care în prezent nu sunt cu nimic mai prejos faţă de clasele superioare. În cazul securităţii, acest model este egal modelelor mari, sofisticatelor sisteme: ESP, ASR, MSR şi Hill Holder. [poza4s]În ceea ce priveşte performatele, versiunea sportivă a lui Punto dezvolta 130 CP, iar în ceea ce priveşte confortul nu este cu nimic inferior graţie sistemului Navigator, CONNECT OBN, în dotare existând şi radio CD şi MP3 sau CD changer integrat în bord. Noul Fiat Punto ofera, de asemenea, siguranţă suplimentară şi datorită foarte bunei stabilitati la rulare, rezultat datorat în primul rând noilor suspensii proiectate pentru a absorbi şi reduce vibratiile. În particular, bara anti-torsiune transversală creşte stabiltatea autoturismului. [poza5s]Noul Fiat Punto adjudecă alte două poziţii fruntase în clasa sa: varianta în cinci uşi are un excelent coeficient de habitabilitate (86,4%) iar volumul portbagajului este unul dintre cele mai mari (207 litri) oferind cel mai bun “space management”. Calitati cîştigătoare ce le completeaza pe cele ale spaţiului interior, cu aproape 3 metri cubi volum interior, Noul Fiat Punto se pozitionează în topul segmentului sau, oferind un spatiu confortabil pentru 5 persoane. În România, noul Fiat Punto este comercializat începând de la 7.330 Euro (preţ CIP).

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1887 :: 22.15MB