No SSO cookie

LANSARE: Chevrolet Lacetti este disponibil si în România

voteaza
(0/ 0)
LANSARE: Chevrolet Lacetti este disponibil si în România
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Opel România, importator al mărcilor Opel şi Chevrolet, lansează la vânzare, pe piaţa internă, începând din 17 aprilie, noul model Chevrolet Lacetti, ultimul produs al companiei GM Daewoo. Cu acestă ocazie, importatorul inaugurează şi săptamana portilor deschise Chevrolet Lacetti , care se va desfăşura în perioada 17-24 aprilie la toţi dealerii Chevrolet din Romania.

 
 
[poza1s]Lacetti este o maşină compactă atrăgătoare, spaţioasă şi confortabilă. Designul dinamic a fost realizat de specialiştii italieni de la Giugiaro. Oferind un spaţiu interior excelent pentru clasa sa, în special pentru pasagerii din spate, Lacetti mai pune la dispoziţie trei motorizări cu patru cilindri de la 93 la 122 CP. Maşina este disponibilă la un preţ începând de la 9.161 euro (preţ CIP). Ofensiva produselor GM Daewoo pe piaţa europeană este continuată de noul model Lacetti. Hatchbackul cu cinci uşi este al doilea model[poza2s] din noua serie de maşini compacte după Nubira, serie căreia i se va alătura şi un station wagon. Mulţumită dimensiunilor generoase, noul Lacetti este unul din cele mai spaţioase vehicule din clasa sa, în special în partea din spate. Modelul de bază Lacetti 1.4 are un motor de 70 kw/93 CP ce atinge o viteză maximă de 175 km/h. Consumul de combustibil este de numai 7,1 l/100 km în ciclul combinat MVEG. Următorul model din gamă este Lacetti 1.6 cu un motor de 80 kw/109 CP, care atinge o viteză maximă de 187 km/h şi are un consum mediu de combustibil de 7.1 l la 100[poza3s] km. Dacă se doreşte şi mai multă putere se poate alege modelul de vârf Lacetti 1.8 cu motor de 90 kw/122 CP, care atinge o viteză maximă de 194 km/h şi care are un consum mediu de 7.5 l la 100 km. Cele două motoare puternice pot fi comandate cu transmisii automate moderne cu patru viteze de la Aisin (1.6) şi ZF (1.8). Stilul modern al modelului Lacetti a fost creat de Italdesign, faimosul studio Turin fondat de Giorgetto Giugiaro. Această echipă talentată a fost responsabilă şi de crearea stilului specific Chevrolet Matiz şi Kalos. [poza4s]Forma de migdală, farurile din sticlă clară şi grila nouă a radiatorului ce integrează emblema brand-ului în banda de crom orizontală, domină aspectul din faţă al compactului model Lacetti (lungime/lăţime/înălţime: 4.295/1.725/1.445 mm). Ampatamentul său lung (2.600 mm) cu console scurte, arcurile roţilor cu aspect solid şi linia caroseriei în partea din spate se combină pentru a crea un aspect lateral dinamic. Linia dinamică a lui Lacetti se extinde şi în partea din spate, la fel de atletică şi de atrăgătoare. Versiunea de bază a modelului Lacetti este cea SE.[poza5s] Peste această versiune se află modelul SX care are ca dotări standard aer-ul condiţionat, coloană de direcţie ajustabilă în profunzime şi geamuri electrice spate. Volanul şi cutia de viteze sunt acoperite cu piele iar scaunul şoferului are suport lombar. Nivelul de echipare CDX este standard pentru motorul puternic de 1.8 litri 16V (122 cp). Sistemul audio include un schimbător de 5 Cd-uri cu comenzi radio pe volan. CDX poate fi dotat opţional cu coloană de direcţie sensibilă la viteză. In caz de vreme rea, farurile pentru ceaţă şi senzorii de ploaie asigură o vizibilitate mai bună. Noul Lacetti se produce împreună cu Nubira la fabrica Gunsan de pe coasta vestică a Coreei de Sud. Fabrica modernă cu o suprafaţăde 2.4 milioane metrii pătraţi, care produce şi Tacuma/Rezzo, are aproximativ 3200 angajaţi ce lucrează în două schimburi.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1642 :: 22.16MB