No SSO cookie

Land Rover LRX e aproape gata!

voteaza
(0/ 0)
Land Rover LRX e aproape gata!
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Conceptul Land Rover LRX e aproape gata de productie!

 
 
Guvernul britanic vrea sa vada inceputa productia Land Rover LRX inceputa in cel mai scurt timp posibil si ofera un ajutor financiar pe perioada crizei de 27 de milioane de lire sterline. Land Rover va lua o decizie in privinta acestui proiect in acest an. Cel mai mic Land Rover din gama ar urma sa fie bazat pe conceptul LRX care a fost prezentat pentru prima oara in cadrul salonului auto de la Detroit din 2008. Conform celor de la Land Rover acest model ar urma sa fie cel mai mic, usor si eficient din punct de vedere al consumului SUV care a fost produs vreodata. Costul total al proiectului este in jur de 400 de milioane de lire sterline iar cele 27 de milioane oferite de guvernul britanic ar putea sa faca diferenta si vor fi acordate cel mai probabil in cadrul unui acord mutual conform caruia acest model va fi construit la fabrica de la Hailwood, locul unde si cei de la Jaguar isi construiesc masinile. Acest nou Land Rover ar urma sa apara in reprezentante in anul 2011. Cel mai probabil va avea cateva dintre componente asemanatoare cu cele de pe modelul Freelander, avand astfel o calitate de top si o lista mai buna de dotari.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

E CEA MAI SUPERBA MASINA!

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4549 :: 22.19MB