No SSO cookie

Lancia Delta, matematica pura si temperament italian

voteaza
(0/ 0)
Lancia Delta, matematica pura si temperament italian
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Delta, simbolul matematic al schimbarii si evolutiei, redevine astazi Lancia Delta, modelul istoric, reprezentativ, al uneia dintre cele mai legendare marci automobilistice din Europa. Noul autoturism intra astfel pentru inca o data in competitia auto avand de partea sa atat traditia constructorului si design-ul remarcabil cat si, mai ales, temperamentul italian inconfundabil.

 
 
 Intentia celor de la Lancia de a de impune prin inovatie si originalitate pe o piata din ce in ce mai uniformizata este sustinuta nu numai de mesajul publicitar The power to be diffrent ci, de asemenea, si de argumente rationale precum tehnologia de avangarda ce echipeaza noul model, gama de motorizari Turbo si Multijet dar si de siguranta garantata de cele 5 stele EuroNCAP.
       In privinta motorizarilor, Lancia Delta este primul model din Grupul Fiat echipat cu noile propulsoare 1.9 TwinTurbo Multijet 190 CP si, respectiv, 2.0 Multijet 165 CP, ambele Euro 5 Ready, urmand ca, anul viitor, tot in premiera, sa intre in oferta si noul 1.8 Turbo 200 CP.
      In aria inovatiilor se disting o serie de sisteme din zona premium cum ar fi: DST (Dynamic Steering) - directie activa ce sugereaza soferului care sunt manevrele corecte ce trebuie efectuate, ca urmare a interactiunii intre servodirectia electrica si ESP, Driving Advisor - senzor de avertizare depasire banda ce readuce autoturismul in mod automat pe traiectoria corecta, Active Parking System - parcare semiautomata si Instant NAV - navigatie cu harti pe memorie SD cu display de 6.5"
      In Romania, noua Lancia Delta dispune de trei versiuni de echipare (Argento, Oro si Platino), 5 motorizari (celor mentionate se aduaga 1.4 Tjet 120 CP, respectiv  150 CP si 1.6 Multijet 120 CP) si porneste de la 15.874 Euro fara TVA sau 18.890 Euro cu TVA (pret special de lansare).
      In dotarea standard sunt incluse: aer conditionat, 6 airbag-uri, ESP cu Hill Holder, ABS, EBD, BAS, CD+MP 3 si comenzi radio pe volan, inchidere centralizata cu telecomanda, geamuri anterioare si posterioare actionate electric, proiectoare de ceata adaptive, oglinzi reglabile electric, stopuri cu LED.
      Pana la sfarsitul anului 2008, AutoItalia Group intentioneaza sa comercializeze cca. 40 de unitati.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2028 :: 22.17MB