No SSO cookie

Lamborghini Ferruccio Concept

voteaza
(0/ 0)
Lamborghini Ferruccio Concept
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cu totii stim ca Reventon a fost vedeta grupului Lamborghini la salonul auto de la Frankfurt de anul trecut. Dar cati dintre voi stiu ca acesta bolid ar fi putut fi eclipsat de un altul, mult mai rapid si cu un design mult mai agresiv?

 
 
Supercarul in cauza a fost numit dupa fondatorului grupului Automobili Lamborghini, Ferruccio Lamborghini si este bazat pe platforma lui Murcielago LP640 care este propulsat de un motor V12 de 6.5 litri ce produce 640 CP si un cuplu de 660 NM.

Conceptul Ferruccio este inspirat din modele mai vechi Lamborghini, dar carora le-a fost data o interpretare moderna. Countach, Miura si Jota din 1971 au oferit elemente de design unice si forme agresive si dinamice.

Conceptul ar fi trebuit sa intre in productie intr-o editie foarte limitata, doar 10 unitati urmand a fi produse, din care 5 coupe si 5 spider, dar compania a avut doar 3 comenzi si nici una dintre acestea nu a fost platita. Cum pretul de productie ar fi trebuit sa fie undeva in jurul valorii de 1,5 milioane euro, compania s-a hotarat sa inceapa lucrul la o varianta cu un cost de productie mult mai scazut.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

astya de la lamborghini nu au mai vz bani sau vor sa detroneze buggaty? ;-P :lol: :-)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3163 :: 22.19MB