No SSO cookie

Lamborghini - Cel de-al doilea indiciu misterios...

voteaza
(0/ 0)
Lamborghini - Cel de-al doilea indiciu misterios...
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Misterul din jurul viitorului model secret Lamborghini persista, in ciuda noilor informati...

 
 
Daca acum circa trei zile, singurele informatii pe care le aveam cu privire la misteriosul model anuntat de prestigioasa firma Lamborghini, era o poza ce infatisa esapamentul vehicului, iata ca azi compania italiana ne-a oferit cel de al doilea indiciu, o imagine care surprinde roata noului vehicul, "ornata" cu pneuri PZero si cu frane de ceramica. Chiar daca imaginea nu pare a dezvalui mult mai mult decat sistemul de franare si aspectul rotii, o serie de concluzii se pot trage din ea. Pentru inceput, studiind imaginea se poate clar observa ca noul model nu va fi in nici un caz un SUV, cum au speculat unele voci din comunitatea auto. Acest fapt este dovedit de prezenta santului care dirijeaza aerul spre duza de admisie, element caracteristic modelelor sport coupe sau sedan si care poate fi observat in zona din imagine in care este prezent steagul italian. Cu toate acestea, este mult prea curand pentru a trage concluzii si multe intrebari sunt in continuare fara raspuns. La urma urmei, poate ca nu vom reusi sa deslusim misterul, dar cu siguranta ca aceste "indicii" ne-au umezit apetitul cu privire la debutul Salonului Auto de la Paris...

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2640 :: 22.19MB