No SSO cookie

La revedere New Beetle!

voteaza
(0/ 0)
La revedere New Beetle!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Anul 2010 este ultimul an in care se mai fabrica VW New Beetle.

 
 
Lansat pe piata in anul 1998, New Beetle a rezistat pietei intr-o singura generatie. Dar trebuie admis faptul ca ce e mult e mult! Este adevarat ca nu a avut longevitatea originalului Beetle, care a rezistat 30 de ani, dar in vremurile moderne, 12 ani sunt mai mult decat suficienti. Drept pentru care, Volkswagen va opri productia modelului New Beetle in 2010.

Compania Volkswagen nu va renunta la ideea Beetle, dar inlocuitorul actualei generatii nu va aparea imediat, ci undeva in 2012. Si da, va semana cu originalul, va avea look-ul specific modelului, va putea firecunoscut pe strada ca avand personalitatea Beetle.

Ar fi interesant de aflat cum va arata Noul New Beetle, cum va fi reactualizat designul retro care a imbatranit, dar pana atunci, daca sunteti fanii modelului, dati o fuga la un dealer VW ca sa vedeti New Beetle Final Edition.
Limitat la un numar de 3000 de vehicule, dintre care 1500 coupe si 1500 cabrio, New Beetle Final Edition este prezentat intr-o culoare bleu si are insemne speciale. Modelele cabrio au in plus doua tonuri de culoare, in amintirea modelului original.


Corvin (Cristian Szilvassy

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3360 :: 21.77MB