In perioada 23 - 29 septembrie 2012, artisti din cele mai prestigioase ansambluri radio din lume, participante la Festivalul Orchestrelor Radio – RadiRo, vor parcurge strazile din Bucuresti in Duster si Lodgy. Concertul de inchidere a festivalului este oferit de catre Dacia si va fi sustinut de BBC Symphony Orchestra. Dacia se asociaza inca de la prima editie cu festivalul RadiRo, derulat sub inaltul patronaj al Presedintelui Romaniei, iar acest parteneriat vine in completarea celui existent, cu Festivalul George Enescu.
Pentru prima editie a festivalului RadiRo, festivalul ansamblurilor radio, desfasurat la Bucuresti, Dacia pune la dispozitia organizatorilor o flota de sase vehicule, compusa din Duster si Lodgy. Ele vor transporta, timp de o saptamana, membri si dirijori ai unor orchestre radio renumite precum Orchestra Simfonica Nazionale della Rai, BBC Symphony Orchestra, Orchestre Philharmonique de Radio France si Orchestra Nationala Radio, dar si pe directorul artistic al festivalului, faimosul muzician si pianist Christian Zacharias.
„Anul trecut, Dacia a fost masina oficiala a Festivalului George Enescu, iar anul acesta am plecat la drum cu RadiRo, inca de la prima editie. Ne place muzica clasica si credem ca ea reprezinta una dintre caile prin care putem deveni mai buni, mai frumosi, mai cultivati. Este motivul pentru care incepand de anul trecut am initiat mai multe parteneriate in acest domeniu, pe care intentionam sa le dezvoltam pe termen lung.” a declarat Anca Oreviceanu, director comunicare Dacia si Grup Renault Romania
Dacia are traditie in asocierea cu unele dintre cele mai importante evenimente culturale din Romania, precum Festivalul George Enescu, Turneul national „Duelul Viorilor”, „Clasic e fantastic” – proiect educational de muzica clasica destinat copiilor si tinerilor, Premiile Gopo sau Targul de Carte „Gaudeamus”.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!