No SSO cookie

La Geneva 2011, Skoda isi prezinta noul logo si noua filozofie de design

voteaza
(0/ 0)
La Geneva 2011, Skoda isi prezinta noul logo si noua filozofie de design
Noutati-auto · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul design corporate si noul logo introduc o noua era a dezvoltarii marcii.

 
 
Pentru a scoate in evidenta realizarile anterioare si noua directie, Skoda Auto va prezenta noul design corporate la viitorul Salon Auto de la Geneva. Dupa o crestere extrem de dinamica, in ultimii 20 de ani, si cele mai bune rezultate de vânzari inregistrate in 2010, producatorul din Cehia si-a impus noi obiective, printre care si ambitia de a ajunge la un volum de vânzari de cel putin doua ori mai mare, pâna in 2018. Mai mult, prezentarea marcii la eveniment va include un automobil concept, care va reflecta noul limbaj de design Skoda.


Skoda priveste realizarile din trecutul recent ca pe o baza pentru cresteri ulterioare. in afara de portofoliul sau actual, Skoda va prezenta un concept care sa reflecte noul limbaj de design al marcii. Automobilul expune forme clar definite si un simt puternic pentru detalii, iar noul logo, pe care-l etaleaza, va fi utilizat pentru toate modelele Skoda, incepând cu 2012.


Prezenta Skoda Auto la editia din 2011 a Salonului Auto de la Geneva subliniaza noua directie a marcii. Logo-ul traditional al sagetii inaripate are un nou spectru de culori, pentru a arata mai distins si mai precis decât oricând. Noul design corporate va fi adoptat in toate comunicarile Skoda, dar si de catre dealerii marcii. in acest scop, designul si layout-ul showroom-urilor vor fi si ele modernizate substantial.


In 2011 Skoda celebreaza 110 ani de eforturi in motorsport. Cu aceasta ocazie, Salonul Auto de la Geneva va fi scena unei premiere, Fabia Monte Carlo, un model editie speciala cu un sasiu cu setari sport, o imagine dinamica ce include accesorii negre si interiorul cunoscut de la versiunea RS. Acest model va scoate in evidenta realizarile din motorsport ale companiei Skoda si va transmite si clientilor o parte din bucuria adusa de maretele victorii. Marca a inregistrat un start extraordinar in cel de-al 110-lea sezon petrecut in motorsport  in momentul in care, la sfârsitul lunii ianuarie, Freddy Loix, intr-o Fabia Super 2000, a terminat pe locul doi cea de-a 100-a editie a Raliului Monte Carlo.


Standul de 1.918 mp al Skoda Auto, care va reflecta noul design corporate, este situat in Hala 2 a centrului expozitional Palexpo de la Geneva.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (2)

scris de Anonim

zici ca ai de aia ce purtau indieni :))

scris de Anonim

FRUMOASA SIGLA...

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1788 :: 18.68MB