Kia Picanto a intrat pe piata in 2004, dar abia acum masina coreeana de oras este disponibila in varianta cu trei usi.
Prezentata alaturi de a doua generatie a modelului cu cinci usi la Salonul Auto de la Geneva, Picanto cu trei usi va intra in vanzare in Marea Britanie la 1 septembrie, cu preturi incepand de la 7.795 lire pentru modelul de 1.0 si va ajunge pana la 12.295 lire pentru modelul "Halo" de 1.25 cu transmisie automata.
Kia spune ca a creat Picanto cu trei usi, deoarece vanzarile de masini de oras sunt in crestere in toata lumea si sunt asteptate sa creasca la 2,4 milioane unitati in 2014 si la 3,3 milioane in 2015, iar aproximativ un milion dintre ele vor fi cu trei usi. In Marea Britanie, cererea pentru modelul cu 5 usi este de 55 % iar pentru modelul cu 3 usi de 45%.
Identic in dimensiuni cu omologul sau de 5 usi, Picanto trei usi are cateva caracteristici diferite: barele din fata, grila frontala mai mare argintie sau cu ornamente rosii, modele diferite la jantele din aliaj, tevi de esapament diferite, etc.
Exista patru niveluri de echipare disponibile pentru modelul cu trei usi, doua fiind preluate de la modelul cu 5 usi, "1" şi "1 Air" si doua noi: Halo si Equinox.
Caracteristicile standard pe toate modelele includ un computer de bord, scaun reglabil pe inaltime, o coloana de directie reglabila, un radio RDS si CD player cu compatibilitate MP3, controlul electronic al stabilitatii (ESC), ABS, EBD si BAS.
Picanto 1 Air are aer conditionat, Halo si Equinox beneficiaza de porturi USB si AUX, un cablu iPod si control audio pe volan, jante aliaj, conectivitate Bluetooth cu recunoastere vocala, lumini automate, LED-uri fata si spate.
In plus, versiunea Halo va avea jante din aliaj de 14 inch, scaune fata incalzite, volan incalzit, senzori de parcare si pedale din aliaj.
Modelul Equinox are tapiterie "Chilli" rosu premium, jante de aliaj de 15 inch, aer condiţionat automat si o cheie inteligenta cu butonul start/stop.
Picanto cu trei usi va avea doua motorizari, un motor pe benzina de 1.0 litri cu trei cilindri, 68 CP si 95Nm de cuplu si un motor de 1.25 litri cu patru cilindri, 84 CP si 121Nm de cuplu.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!