No SSO cookie

KIA de cinci stele

voteaza
(0/ 0)
KIA de cinci stele
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Doua noi modele Kia au obtinut rating maxim de la organizatia europeana de testare a sigurantei vehiculelor, EuroNCAP.

 
 
SUV-ul Kia Sportage si MPV-ul de segment B Kia Venga (comercializat doar in Europa) au primit ratingul maxim de 5 stele, fapt care le plaseaza in topul claselor din care fac parte si in compania distinsa a altor modele Kia, cum ar fi Soul, cee’d si Sorento.

Kia Sportage a obtinut scoruri de 93 procente pentru Protectia Ocupantilor Adulti, 86 de procente pentru Protectia Ocupantilor Copii, 49 de procente la Protectia Pietonilor si 86 de procente pentru Asistenta de Siguranta. Venga a inregistrat scoruri de 89, 85, 64, respectiv 71 la aceleasi categorii.

Sportage si Venga au punctat si datorita faptului sa sunt dotate cu Control Electronic al Stabilitatii (ESC) in versiunile standard.

"Aceste ultime rezultate de la EuroNCAP subliniaza angajamentul companiei Kia de a oferi niveluri ridicate de siguranta pentru vehiculele pe care le produce", a comentat Benny Oeyen, Marketing Director la Kia Motors Europe.

"Intr-o prima faza, inginerii de la Kia se straduiesc sa creeze vehicule care sa le ofere soferilor posibilitatea de a evita incidentele, datorita vizibilitatii bune, franelor puternice si tinutei de drum excelente. Insa, daca un accident este inevitabil, proprietarii de Kia pot sa fie siguri ca ei si pasagerii lor sunt protejati de cea mai buna tehnologie de siguranta pasiva", a concluzionat Oeyen.


Kia Venga a fost testata initial la inceputul lui 2010 si a obtinut un scor de 4 stele. Nemultumiti de acest rezultat, inginerii Kia au efectuat unele schimbari la acest model, pe care l-au adus la EuroNCAP pentru retestare.  Modelul imbunatatit, care se produce incepand cu luna septembrie a acestui an, a performat puternic in toate zonele de testare si si-a asigurat un scor maxim, de 5 stele.

Toate exemplarele de Kia Venga comercializate in Europa ofera cumparatorilor, inca din varianta standard, urmatoarele facilitati:  ABS cu Brake Assist System (BAS), Electronic Stability Control (ESC) cu Hill Assist Control (HAC) – Asistent la Urcarea in Panta, sase airbaguri (frontale, laterale si cortina), dispozitiv de dezactivare airbag pasager fata, tetiere active fata, centuri de siguranta cu prindere in trei puncte si dispozitiv de avertizare de necuplare, sistem ISOFIX pentru scaunul copilului si senzor de deschidere portiere in caz de impact.

Clientii de Sportage vor beneficia de airbaguri frontale, laterale si cortina cu senzor de rasturnare, dispozitiv de dezactivare airbag pasager fata, tetiere active, ABS, EBD, ESC cu Downhill Brake Control (DBC), Cornering Brake Control (CBC), lumini de franare adaptive, centuri de siguranta cu prindere in trei puncte si dispozitiv de avertizare de necuplare, sistem ISOFIX pentru scaunul copilului si senzor de deschidere portiere in caz de impact.

Kia Venga 2010
Rezultatele complete obtinute de Kia Venga la testele EuroNCAP:
Protectie Ocupanti Adulti    89% (32 puncte din maximum 36)
Protectie Copii            85% (42 puncte din maximum 49)
Protectie Pietoni         64% (23 puncte din maximum 36)
Asistenta de siguranta        71% (5 puncte din maximum 7)


Kia Sportage 2010
Rezultatele complete obtinute de Kia Sportage la testele EuroNCAP:
Protectie Ocupanti Adulti    93% (33 puncte din maximum 36)
Protectie Copii            86% (42 puncte din maximum 49)
Protectie Pietoni        49% (18 puncte din maximum 36)
Asistenta de siguranta        86% (6 puncte din maximum 7)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2420 :: 17.87MB