No SSO cookie

Jeremy Clarkson nu are treaba cu politica editoriala a BBC

voteaza
(5/ 1)
Jeremy Clarkson nu are treaba cu politica editoriala a BBC
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Desi Jeremy CLarkson este renumit pentru ca incalca orice reguli, in special cele ale BBC, conturile sale s-au mai ingrasat cu 10-15 milioane de lire sterline.

 
 

Indiscutabil, Jeremy Clarkson este omu care tine emisiunea Top Gear in spate. La fel de clar este rolul celorlalti doi, acela de co-prezentatori. Si in ciuda statutului sau de lider, Clarkson ramane o persoana controversata, pe care fie o iubesti, fie o urasti, fie inveti sa iubesti ura pe care ti-o provoaca.

In plus, fara comentariile sale rautacioase, extrem de acide si deseori controversate, emisiunea Top Gear nu ar fi ajuns cea mai de succes emisiune de profil din lume. Insa este indeosebi cunoscut faptul ca Jeremy Clarkson nu da doi bani pe corectitudinea afirmatiilor, pe politica editoriala a BBC, sau pe codul etic profesional impus de acesta. Mai mult, Clarkson detine o adevarata colectie de recorduri denumite de BBC ca "regretabile lipsuri fata de politica editoriala".

Trustul media l-a criticat recent pe Jeremy Clarkson pentru un comentariu pe care l-a facut in episodul Top Gear difuzat in luna februarie, asupra caruia 137 de persoane au luat atitudine si au depus plangeri la BBC.

De aceasta data, "regretabila lipsa fata de politica editoriala" a lui Jeremy Clarkson s-a referit la persoanele cu malformatii faciale: cand a comentat despre versiunea Toyota Prius destinata iubitorilor de camping si denumita "Camper van conversion" (foto), prezentat publicului la Tokyo Auto Show, pe care l-a comparat cu "o persoana cu malformatii pe fata".
Mai mult, pentru a fi sigur ca s-a facut inteles, Clarkson a mimat personajul Joseph Merrick, asa-numitul "Om Elefant", in timp ce co-prezentatorul Richard Hammond a denumit versiunea Prius in discutie ca "masina elefant".

BBC a anuntat ca ESC, care nu este prescurtarea de la Electronic Stability Control, ci de la Editorial Standards Comitee, este de parere ca "observatia este ratacita intr-o presupunere stereotipie ofensatoare dar care nu se limitează la Omul Elefant. Astfel, remarca nu se justuifica din punct de vedere editorial in acest context."

Intre timp, cu scopul de a-si mari veniturile, Clarkson tocmai si-a vandut cele 30% detinute in compania Bedder 6, fondata de BBC Worldwide, impreuna cu Jeremy Clarkson si producatorul Top Gear, Andy Wilman in anul 2007, fara a-si ridca suma cuvenita din taxa de licenta.
"Bietul" Jeremy va avea de primit o "bucatica" de 10-15 milioane de lire sterline, de la Bedder 6, in functie de performantele sale.

Si ca imaginea sa fie si mai clara, banii proveniti din vanzarea actiunilor, se aseaza peste cele 2,7 milioane lire provenite din dividende, pe care i-a incasat, aferente perioadei aprilie 2011-aprilie 2012, care se adauga celor 1,8 milioane lire sterline veniti din aceeasi perioada, cu un an inainte.

Omul trebuie sa faca ceva pentru a supravietui, nu-i asa? Asadar, in afara aparitiilor sale la emisiunea Top Gear, pentru care se zvoneste ca ar fi platit cu o suma in jurul unei jumatati de milion de lire sterline anual, datorita popularitatii sale crescande, "plata talentului" sau a fost ridicata cu 30%, la 456.000 lire sterline.

Asadar, indiferent ce crede ESC-ul BBC, indiferent ce "simte" acesta, Jeremy Clarkson rade pe drumul catre banca, unde merge, probabil, calare pe un elefant, ori poate la volanul unui Huayra, F12, Veyron, sau Phantom, placat cu aur. Puteti sa alegeti singuri ce marca ar trebui sa conduca, deoarece fiti siguri ca si-o permite.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2624 :: 22.19MB