Incitat de recordul obtinut cu
JCB DIESELMAX,
Sir Anthony Bamford, seful de la JCB ii indeamna pe cei de la Ford sa-i
vanda lui marca Jaguar. « As fi interesat de Jaguar daca pretul este
corect » » Este o rusine ce se intampla la Jaguar, ar trebui sa-mi
vanda compania mie », a declarat Bamford. Intrebat daca ar fi interesat
sa construiasca un Jaguar incepand de la schita, Bamford a replicat «
Am deja destule probleme construind escavatoare ».
In momentul de fata, JCB se numara printre primii cinci producatori
mondiali de utilaje, cu o gama variata de produse ce include utilaje
pentru constructii, utilaje terasiere si utilaje industriale.
Analistul auto Garel Rhys de la Cardiff University declara intr-un
interviu dat ziarului britanic The Telegraph “Nu exista nici o
asemanare intre JCB si Jaguar” “Singurul lucru pe care il au in comun
este ca au patru roti si un volan…Jaguar ar putea scufunda JCB ».
La sfarsitul anului trecut Ford a injectat 1.2 miliarde lire sterline
in Jaguar pentru a acoperi pierderile. A fost a doua recapitalizare in
tot atatia ani.
De Jaguar mai sunt interesati conform analistilor si omul de afaceri
rus Nikolai Smolensky, patronul de la TVR, diferite fonduri de
investitii si o serie de mari producatori auto. Grupul Hyundai Motor
Co., a anuntat ca nu mai este interesat de preluarea Jaguar desi a
existat o perioada in care a a analizat posibilitatea achizitionarii
unei marci de automobile de lux.
Ford neaga ca ar vrea sa vand marca Jaguar si in cadrul planului de
revizuire generala a activitatilor au ajuns la concluzia ca ar fi bina
sa vanda marca
Aston Martin.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!