Cu E-Type din 1961, Jaguar a fost la înălţime.
În esenţă un succesor spiritual pentru XK120, un legendar al anilor 1940 şi '50, E-Type a avut tot ce-i trebuia: aspect, performanţă si pret.
De atunci s-au schimbat multe pentru Jaguar. Stagnarea economică din anii 1970, problemele de fiabilitate ale anilor '80 şi designul anilor '90 au plasat toate o povară pe Jaguar.
Apoi, la North American International Auto Show (NAIAS) în 2000, Jaguar a lansat conceptul F-Type. Şi a fost uimitor. Liniile simple au fost provocatoare, interiorul reconfortant şi funcţional în acelaşi timp pentru o maşină concept.
Priviti galeria şi convingeţi-vă că F-Type este un concept genial.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!