Cu trei dimensiuni de cabina, tractiune manuala si automata (versiunea 3.0 l), doua motoare turbo diesel (2,5 l/100 kW/136 CP si 3,0 l/120 kW/163 CP), precum si doua niveluri de echipare (Base, Custom), Isuzu D-Max se prezinta ca un pick-up versatil, fiind simultan o masina de munca, dar si un automobil de recreere.
Versiunea simpla cabina este disponibila fie cu tractiune pe spate fie cu tractiune integrala, echipata cu motorul de 2,5 litri.
Pentru cabina dubla, cu motor 3.0 litri, este oferita o cutie automata cu patru trepte ca alternativa la cutia manuala cu cinci rapoarte.
Pentru versiunea cabina extinsa sau cabina dubla cu cinci locuri sistemul 4WD este standard.
Convingator ca vehicul comercial si cu calitati de van, Isuzu D-Max este partener atractiv pentru desfasurarea de hobby-uri, activitati de recreere in aer liber si de uz comercial. In special, versiunea simpla cabina, cu o bena incarcabila de 2.27 metri lungime, si 1.53 metri latime, cu sarcinile utile, intre 1140 (2WD) si 1050 kg (4WD) ofera remarcabile capacitati de transport de marfa.
Un compromis remarcabil intre spatiul pasagerilor si volumul de incarcare este oferit de versiunea simpla cabina 2-plus-2 locuri, cu o lungime a benei de 1.79 metri si o latime de 1.46 metri, si sarcina utila intre 955 si 1000 kg.
Modelul dubla cabina satisface chiar si cele mai exigente cereri de a calatori in confort si de a impresiona prin look. In plus, spatiul de incarcare cu dimensiuni de 1.38 m lungime si 1.46 metri latime, precum si sarcinile utile, intre 930 si 975 kg , pot rezolva cerintele complexe de transport.
Motoare puternice - manevrare sigura
Doua motoare DOHC cu patru cilindri, turbo diesel, de 2.5 sau 3.0 litri, turbina cu geometrie variabila si common rail cu injectie directa combina puterea convingatoare si bunele performante cu economia de combustibil si un nivel scazut al emisiilor. in special la versiunile 4WD selectabil, off-road gearing si mecanismul diferential cu auto-blocare spate, corpul scurt, garda la sol inalta si unghiul de curbura de pana la 49 de grade, asigura siguranta si mobilitatea pe teren dur si in solicitantele trasee off-road.
Chiar si cel mai mic motor de 2.5 litri oferind 100 kW/136 CP si un cuplu maxim de 280 Newton metri dezvoltat constant la turatii intre 1800 si 3400 rpm, ofera respectabile rezerve de putere. in acelasi timp, consumul de combustibil in ciclu standard combinat - la niveluri intre 7.4 si 8.1 l/100 km (in functie de organism versiune) - si respectiv a emisiilor de CO2 (196-213 g / km) sunt foarte favorabile.
Mai puternic este insa motorul de 120 kW/163 CP - 3,0-litri versiune laucu darcare dezvolta un cuplu maxim de 360 Newton metri, la turatii de la 1800 la 2800 rot / min (versiunea de cutie cu cinci viteze manuala). In functie de versiunea caroseriei, standardele la consumul de carburant ale acestui motor, raman la valori economice de 8.4 - 9.0 litri de motorina la 100 de kilometri si emisii de CO2 de 222 - 237 g / km.
In plus fata de costurile scazute de combustibil, si costurile de exploatare sunt minime. In ceea ce priveste calitatea produsului si fiabilitatea, Isuzu ofera o declaratie clara, de asemenea: pentru toate modelele, trei ani sau 100.000 de kilometri.
Nivel inalt de echipare
Chiar si in versiune de "de baza", Isuzu D-Max prezinta detalii de echipare cum ar fi inchiderea centralizata, tahometru (cu exceptia celor 2WD), farurile reglabile pe inaltime, geamuri cu tenta, servodirectie, geamuri electrice,aer conditionat precum si suport de pahare. In plus, versiunea "Custom" include inchidere centralizata controlata de la distanta, proiectoare ceata, ornamente cromate, bara fata, bara spate si bandouri in culorea caroseriei, jante de aliaj, volan si schimbator de viteze imbracate in piele, coloana de directie ajustabila, si o priza suplimentara de 12 volti.
Oferta ampla de accesorii
Potrivindu-se caracterului versatil al D-MAX, Isuzu ofera o gama larga de accesorii pentru personalizarea masinii. Programul Stainless Steel, de exemplu, include ornamente pentru capota si grila fata, precum si panourile laterale, protectiile laterale, barele roll-over si bara fata. Pentru spate si stopuri, sunt prevazute accesorii din crom, argintii si negre, in timp ce pentru sasiu optionalele includ amortizoarele de socuri, ajustate pentru conducerea tip sportiv, jante de aliaj de 16 -, de 17 si 18 inchi si pneuri cu dimensiuni pana la 255 / 55.
Hardtopurile ultrafinisate, in sase variante de culoare, cu si fara geamuri laterale, cu sistem optional de sine convertesc D-Max intr-un break sau van de mari dimensiuni, pentru a se plia cat mai bine pe cerintele proprietarului. In plus, exista mai multe elemente functionale, cum ar fi un spatiu de incarcare tip cada facut dintr-un material textil, protectii pentru bena din panza sau din aluminiu, precum si dispozitive pentru tragerea remorcii.
Interiorul de la D-Max poate fi de asemenea personalizat: printre altele, clientii pot alege acoperirea partiala cu piele a scaunelor, realizata din piele artificiala sau din piele Alcantara, decoratiuni metalice sau de carbon pentru manerele de usi si consola cutiei de viteze precum si elemente de siguranta si confort, cum ar fi sistem de navigare, sistem de alarma, senzori de parcare si tahometru digital.
Calitate la nivel inalt
Un grad inalt de constructie a sasiului si panourile laterale de otel galvanizat pe ambele parti ofera baza pentru un produs de calitate si fiabil: Isuzu D-Max. Echipamentul de securitate include, printre altele, protectii la impact lateral integrate in usi, o coloana de directie sigura, airbag frontal pentru sofer si pasager fata, centuri de siguranta, pretensionator pentru centurile fata, ABS cu EBD, scaune tip ISOFIX.
Isuzu D-Max este importat in Romania de Isuzu Rom Auto. La ora actuala exista 11 dealeri, trei dintre ei sunt in Bucuresti.
Pentru detalii tehnice si preturi click aici!
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 4 October 2009 01:41
site best
scris de Anonim 3 July 2009 13:22
Bd Aviatorilor nr. 17, incearca aici.
scris de Anonim 2 July 2009 07:14
adrese dealeri,in Bucuresti,stie cineva?
scris de Anonim 29 June 2009 15:17
cred ca 25..
scris de Anonim 27 June 2009 17:27
cate masini a pus la dispozitie importatorul ISUZU Romania pentru acest eveniment?
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!