A inceput noua era a camionetelor pick-up. Cu aproape un secol de ADN in productia de camioane, noul ISUZU D-MAX redefineste robustetea. Istoria de circa 50 de ani, de rafinare si dezvoltare, va asigura ca puteti avea incredere in noul ISUZU D-MAX.
Originea ISUZU D-MAX pick-up poate fi urmarita pana la ISUZU WASP in 1963, vehicul produs din dorinta de a realiza un vehicul care sa arate ca unul de pasageri, dar sa aiba functionalitatea unui camion.
Din acea zi, peste sase milioane de oameni s-au bazat pe puterea, siguranta si economia camionetelor pick-up ISUZU.
Istoria vorbeste! O noua istorie incepe cu modelul revolutionar ISUZU D-MAX!
Noul motor diesel de 2.5L cu sistem de supraalimentare in doua trepte (bi-turbo) realizeaza cel mai bun consum din clasa: 7.4L/100km (consum de combustibil combinat Crew Cab / 4x4 / Transmisie manuala).
Acest nou motor EURO 5, proiectat cu experienta oferita de cele peste 23 milioane de motoare diesel ISUZU vandute in lumea intreaga, permite o performanta de 163CP/400Nm si cele mai bune emisii de CO2 din clasa: 194g/km.
Camera de combustie redesenata, galeria de admisie majorata, filtrul de particule diesel (DPD) cu regenerare, materialele de inalta rezistenta, sunt imbunatatiri si tehnologii care contribuie la deja binecunoscuta reputatie a motoarelor de origine ISUZU: eficienta si fiabilitate imbatabile.
Avand injectoare mai fine si mai precise, combinate cu o presiune mai mare in rampa de injectie, noul motor este lider in clasa, oferind economie de combustibil, putere, cuplu si protectie pentru mediul inconjurator.
O asemenea performanta se dovedeste usor de scos in evidenta, in prezenta unei transmisii adecvate.
ISUZU a dezvoltat si o noua transmisie cu 6 rapoarte, cu treapta intai scurta si cu a sasea de tip overdrive.
Printre modificarile cel mai usor de remarcat, intercoolerul pana acum montat deasupra motorului, care beneficia de o priza de aer imensa in capota vechiului model, a fost mutat in fata motorului, o solutie ce privilegiaza eficienta si aerodinamica.
Noul sasiu, robust si cu 42% mai rigid decat in cazul modelului precedent, inseamna echilibru mai bun si performante excelente, atat cu incarcatura cat si fara, oferind stabilitate superioara si aderenta in conditii diferite de rulare.
Cu o bena mai mare si mai puternica, tractiune integrala nepermanenta si reductor, cu sistem electronic de schimbare a modului de tractiune din mers (shift on-the-fly), nu exista prea multe situatii carora vehiculul sa nu le poata face fata.
Capacitatea de remorcare de 3 tone ramane aceeasi la noul ISUZU D-MAX, o valoare excelenta de altfel.
Design-ul agresiv al exteriorului, cu proportii perfecte, nu are rol numai in aspectul vizual, realizand si performante aerodinamice uimitoare.
Designerii ISUZU au efectuat numeroase teste in tunelele aerodinamice din intreaga lume pentru a se asigura ca aerodinamica va contribui la realizarea unui pick-up mai silentios si cu un consum redus de combustibil.
A rezultat un coeficient aerodinamic remarcabil in segment, cu o valoare de 0.47, ceea ce face din D-MAX cel mai aerodinamic si silentios pick-up al momentului.
Totodata, garda la sol de 235 mm si unghiurile de atac si degajare permisive pentru un pick-up (30 si 22 grade), la care se adauga un unghi de rampa de 22 grade, garanteaza performantele in teren accidentat.
Mai lung, mai lat si mai inalt, noul ISUZU D-MAX ofera un interior spatios pentru sporirea confortului soferului si al pasagerilor.
In acelasi timp, raza de bracaj mai redusa fata de modelul anterior a imbunatatit dramatic manevrabilitatea.
Interiorul nu ofera numai spatiu si confort. Veti gasi cu usurinta tehnologiile si facilitatile moderne pe care le asteptati la un vehicul nou.
Instrumentele electroluminiscente, sistemul automat de control al climatizarii si intrarea fara cheie sunt disponibile, in timp ce comutatoarele de control de pe volan permit accesul rapid si sigur la noul sistem stereo cu 6 difuzoare, ce vine cu conectivitate iPod® si Bluetooth®.
Cele 6 difuzoare includ noile boxe „Exciter“ montate in plafon pentru oferirea unei experiente de sunet 3D surround.
Spatiile de depozitare sunt mai numeroase, exista un nou sistem de modularitate al banchetei spate, acces la locuri de depozitare sub aceasta, suporturi speciale pentru bauturi la indemana soferului si pasagerilor.
Noul ISUZU D-MAX beneficiaza de politica pentru siguranta ISUZU: „Siguranta este prioritatea noastra“.
Exista airbaguri frontale, laterale, cortina, o sectiune absorbanta a energiei de impact si bare anti-intruziune integrate in portierele laterale.
Structura complet noua a cabinei, centurile de siguranta cu pretensionare si sistemul ISOFIX pentru siguranta copiilor inseamna si mai multa protectie.
Organismul independent de testare Euro NCAP a certificat performanta noului D-MAX, acesta obtinand 4 stele la testele de impact efectuate, un rezultat excelent pentru o caroserie de acest tip.
Beneficiati si de protectia suplimentara oferita de controlul electronic al stabilitatii (ESC), sistemele de control al tractiunii (TCS), ABS si asistenta la franare (BA). Ca sa nu mai mentionam luminile de zi si noua combinatie de lumini spate cu LED, pentru vizibilitate si reactivitate maxima.
Veti rula cu incredere, stiind ca noul ISUZU D-MAX este un vehicul sigur.
Incepand cu testele de laborator, care pot simula diverse climate si presiuni barometrice, si mergand pana la testele dure realizate in 120 de tari de pe mapamond, dezvoltarea noului D-MAX a insumat mai bine de 4 milioane de kilometri de teste. Adica o distanta care acopera aproximativ de 100 de ori circumferinta Terrei.
Ca lider in constructia de camioane comerciale, compania ISUZU este pregatita sa isi apere renumele.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!