No SSO cookie

Iranul a semnat cu Renault contractul final pentru productia modelului Logan

voteaza
(0/ 0)
Iranul a semnat cu Renault contractul final pentru productia modelului Logan
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Iranul si constructorul de automobile francez Renault au semnat, miercuri, contractul final pentru productia modelului Logan, care prevede exportul a cel putin 20 la suta din total, informeaza AFP.

 
 
"Renault Pars s-a angajat sa exporte cel putin 20 la suta din automobilele produse in Iran", se arata intr-un comunicat al Renault Pars si IDRO (Organizatia pentru Dezvoltare si Modernizare Industriala), dat publicitatii dupa semnarea acordului. "Toate conditiile au fost acceptate de cele doua parti si productia L-90 va incepe potrivit estimarilor", adauga sursa citata. "Exporturile se vor face prin reteaua internationala de vanzari a Renault", afirmă comunicatul. Proiectul de productie a Loganului in Iran a fost suspendat in aprilie la decizia iranienilor, care au cerut ca o parte din productie sa fie exportata pe piete straine unde constructorul francez este deja. Proiectul de constructie a modelului L-90 s-a conturat in mai 2004, odata cu crearea parteneriatului Renault Pars, intreprindere detinuta in proportie de 51 la suta de constructorul francez si restul de partea iraniana. Lansarea modelului L-90 era prevazuta pentru mai 2006, cu un obiectiv de 300.000 de automobile pe an.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1842 :: 22.17MB