No SSO cookie

Introducerea buvinietei se amana

voteaza
(0/ 0)
Introducerea buvinietei se amana
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Primaria Capitalei amana instituirea tarifului pentru tranzitarea centrului orasului, dar are in vedere alte masuri, cum ar fi obligarea celor veniti din provincie sa lase masinile la intrarea in oras si mutarea la periferie a depourilor RATB.

 
 
"Constat ca s-a creat o adevarata psihoza cu buvinieta. (...) Poate, la un moment dat, va fi necesar sa introducem si aceasta taxa, daca cei carora le vom oferi alternative pentru trafic nu le vor respecta. Nu este, in momentul de fata, o prioritate in rezolvarea traficului din Bucuresti aceasta taxa, dar este o solutie", a afirmat, vineri, intr-o conferinta de presa, primarul general Adriean Videanu. Videanu s-a aratat deranjat de materialele aparute in presa pe tema buvinietei, el acuzand mass-media ca nu se documenteaza suficient. "Cu totii resimtim problema de trafic din centrul Bucurestiului. Cum am gasit o solutie, evident, ea este imediat contestata. Sta in mintea omului sa existe aceasta atitutidne. Introducerea buvinietei, in momentul de fata, pana ce nu municipalitatea nu ofera alternative, nu este oportuna, dar introducerea se justifica la momentul potrivit. (...) Solicitati mai multe informatii pentru a informa corect bucuresteanul", a adaugat primarul. Intrebat in cat timp vor avea bucurestenii alternative de trafic, Videanu a raspuns: "In urmatorii doi-trei ani vom avea alternative de trafic. Poate atunci vom introduce aceasta taxa". Una din masurile de descongestionare a traficului ar fi, potrivit edilului general, restrictionarea accesului in Bucuresti a masinilor care tranziteaza orasul. "Vom construi parcari, la intrarile in oras, pentru cei care tranziteaza Bucurestiul. Aceste persoane vor putea sa isi lase masinile in siguranta in aceste parcari si vor putea utiliza mijloacele de transport in comun pentru a ajunge in oras, sa-si rezolve problemele", a explicat Videanu. Masura ar urma - potrivit lui Videanu - sa duca la reducerea numarului de masini care ar tranzita centrul Bucurestiului, unde se afla majoritatea institutiilor statului "cautate" de provinciali. O alta masura de descongestionare a traficului ar fi desfiintarea depourilor RATB din centrul orasului si mutarea lor la periferia Capitalei. "Scoaterea depourilor RATB catre periferia Bucurestiului, in zona arterelor principale de penetratie si, atasat acestor depouri, constructia acelor parcari unde pot fi lasate masinile celor care vin din afara orasului sunt solutii pe care municipalitatea le are in vedere", a mai spus Videanu. Odata desfiintate aceste depouri, terenurile vor fi "valorificate eficient" de municipalitate. "Terenurile vor fi valorificate cat mai eficient. Este vorba de desfiintarea tuturor depourilor aflate in interiorul inelului principal, adica cel putin patru. Ideea este aceea de a mari numarul depourilor care sa fie in apropierea arterelor principale de penetratie in Bucuresti, sa asigure o parcare in siguranta ca provincialii sa foloseasca mijloacele de transport", a explicat Videanu. Dupa ce va desfiinta si va vinde terenurile depourilor RATB - unul situat in Piata Victoriei, in spatele sediului Guvernului, unul pe Calea Floreasca, altul in Pipera si, respectiv, pe Calea Dudesti - si va restrictiona circulatia masinilor din provincie, Videanu considera ca va fi oportuna introducerea "buvinietei". "In momentul in care rezolvam partial sau total aceste alternative, introducem si buvinieta. Vorbim peste trei ani, ca solutie alternativa", a mai spus Videanu. Initiativa privind instituirea "buvinietei" presupunea ca, pentru a avea acces in centrul Capitalei, soferii sa plateasca o taxa anuala stabilita in functie de capacitatea cilindrica a motorului masinii, de modelul, dimensiunile si greutatea vehiculului. Banii incasati din aceste taxe urmau a fi folositi pentru investitii in infrastructura rutiera.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1897 :: 18.66MB