No SSO cookie

Intrebari frecvente despre cauciucurile de iarna

voteaza
(5/ 1)
Intrebari frecvente despre cauciucurile de iarna
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Iarna este cel mai periculos anotimp cand vine vorba de sofat, pentru ca este momentul cand se intampla cele mai multe evenimente rutiere.

 
 

Iarna este cel mai periculos anotimp cand vine vorba de sofat, pentru ca este momentul cand se intampla cele mai multe evenimente rutiere.

Cu toate acestea, daca ai grija sa ai masina echipata de iarna, situatiile nedorite pot fi evitate cu succes. Pentru inceput este absolut necesar sa iti cumperi un set de anvelope de iarna si sa le instalezi masinii tale.

"Sunt foarte multi soferi care cred ca anvelopele de iarna nu merita cheltuiala. Nu este adevarat, cauciucurile de iarna sunt facute special pentru drumurile acoperite de zapada si inghetate, asa ca atunci cand le vei folosi, vei avea un control mult mai bun asupra masinii." , a mentionat domnul Nicolae Avram, manager al companiei Madnik Auto SRL.

Anvelopele pentru iarna sunt create ca sa patrunda mai bine prin zapada, si ca aceasta sa nu se prinda de roti, deci nu trebuie sa te gandesti ca va trebui sa le cureti. Cu toate acestea, exista tari in care iernile sunt mai blande si soferii de acolo pot folosi cauciucuri all-season, dar evident nu e cazul Romaniei.

Unul dintre cele mai cunoscute mituri este acela ca poti folosi cauciucuri all-season tot timpul anului. Asa este, pot fi folosite, dar asta nu inseamna ca veti avea parte de performantele dorite de la masina. Daca vrei sa ai parte de siguranta pe sosele, cauciucurile de iarna sunt cea mai buna alegere.

Cand vei intra in magazinele de specialitate vei observa ca avest tip de anvelope sunt mai scumpe decat celelalte. Majoritatea persoanelor cumpara astfel 2 cauciucuri in loc de patru, pentru ca se spune ca asa vor imbunatati performantele de manevrabilitate ale masinii. Acest lucru este complet fals. Este foarte adevarat faptul ca acest tip de actiune este la fel de periculoasa ca folosirea cauciucurilor all-season pe timp de iarna. Motivul este ca folosind doar doua cauciucuri, performantele vor scadea. Este chiar mult mai probabil ca vei pierde controlul volanului mai usor.

In final, as vrea sa mentionez cea mai importanta credinta falsa cand vine vorba de cauciucuri de iarna. Unii cred ca daca au tractiune pe toate rotile nu mai au nevoie de anvelope de iarna. Tractiunea nu are nicio legatura cu anvelopele. Cand ai controlul tractiunii pe toate rotile si mai ai si cauciucuri de iarna, ai parte de cea mai mare siguranta cu masina ta.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1869 :: 17.78MB