No SSO cookie

Intoarcerea unei bestii!

voteaza
(0/ 0)
Intoarcerea unei bestii!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Lotec imbunatateste modelul Sirius pentru anul 2009!

 
 
In 1995 Lotec a creat un singur exemplar al unui model denumit C1000, o super masina de 850 CP pe care a vandut-o unui emir bogat pentru 2 milioane de dolari. In afara acelui singur model, Lotec a mai produs o super masina denumita Sirius. Primele imagini cu acest model au fost introduse la inceputul anilor 90, in vreme ce conceptul a fost lansat oficial abia in 2001. Sirius isi primea puterea de la un motor turbo V12 de 6.0 litri Mercedes-Benz oferit in versiuni de la 850 CP la 1200 CP. Acum Lotec se intoarce si isi va imbunatati modelul Sirius pentru anul 2009. Masina va primi o noua infatisare si un motor nou. Motorul V12 va fi inlocuit cu un motor V8 AMG supraalimentat. Asta va insemna o putere mai scazuta dar si o greutate mai scazuta, rezultand faptul ca performantele vor fi macar la acelasi nivel, daca nu chiar mai bune. Construita aproape integral din fibra de carbon, masina va cantari ceva mai putin de 1300 kg. Acceleratia de la 0 la 100 km/h e asteptata sa se realizeze in 3.5 secunde, in vreme ce viteza de top se estimeaza a fi de aproape 400 km/h. Asemenea performante vin cu un pret pe masura. O masina de acest tip va putea fi achizitionata pentru cel putin 475.000 de euro. Avem si cateva imagini, cu siguranta ca in zilele ce vin mai multe detalii si imagini vor fi disponibile.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3273 :: 22.19MB