No SSO cookie

Ingerul Galben al ADAC devine "verde" datorita modelului HydroGen4 al grupului GM/Opel

voteaza
(0/ 0)
Ingerul Galben al ADAC devine
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Primul autovehicul cu hidrogen din lume, cu emisii zero, va fi utilizat pentru asistenta rutiera

 
 
Berlin. In cadrul "Zilei ingerului Galben", reuniunea anuala a Clubului Auto German (ADAC), grupul GM/Opel a fost reprezentat de un autovehicul HydroGen4 care va fi utilizat de serviciul de asistenta rutiera al clubului in regiunea Berlin-Brandenburg. Modelul HydroGen4, care foloseste hidrogenul drept combustibil, va fi primul autovehicul cu celule de carburant din lume supus rigorilor utilizarii zilnice din domeniul extrem de solicitant al serviciilor de asistenta rutiera.

Utilizarea modelului HydroGen4 reprezinta un element important in cadrul componentei europene a programului mondial GM de testare a celulelor de carburant, care evalueaza peste 100 de autovehicule in conditii de functionare zilnica. Un "Inger Galben" ADAC, nume dat autovehiculelor de asistenta rutiera de urgenta ale clubului auto datorita culorii inconfundabile, va fi dotat cu tehnologia GM/Opel din a patra generatie. Vaporii de apa sunt singurele emisii evacuate prin teava de esapament a motorului cu celule de carburant alimentate cu hidrogen.

GM/Opel a dotat autovehiculul HydroGen4 destinat clubului ADAC cu toate componentele si sistemele necesare pentru a acorda ajutor soferilor aflati in situatii dificile. Printre acestea poate fi amintita reteaua electrica de bord cu sisteme complete de ghidare, de la touch pad-uri speciale pana la sistemul de navigatie.

ADAC este primul dintre cei noua parteneri Opel (Allianz, Axel Springer, Coca Cola, Hilton, Linde, Schindler, Total si Veolia) care va utiliza autovehiculul in cadrul Parteneriatului pentru o Energie Curata (CEP), acesta culegand informatii importante pe parcursul utilizarii zilnice. Datele cele mai importante vor fi transmise cu ajutorul sistemului de telecomunicatii radio inginerilor de la Opel, care vor monitoriza si evalua motoarele cu hidrogen in vederea dezvoltarii ulterioare. CEP este un proiect finantat de Ministerul german al Transporturilor, Constructiilor si Urbanismului pentru a demonstra posibilitatea utilizarii zilnice a hidrogenului ca alternativa de combustibil pentru transport. 

 

Cuvinte cheie:
GM | ADAC |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1801 :: 18.68MB