No SSO cookie

Industria auto cauta un salvator

voteaza
(0/ 0)
Industria auto cauta un salvator
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ajutoarele de stat par sa fie solutia de moment

 
 
Ajutoarele de stat par sa fie solutia de moment, insa, pe termen lung, niciun constructor de autovehicule nu risca vreun pronostic. General Motors, Ford si Chrysler au sanse mici sa obtina credite guvernamentale, in timp ce UE pregateste un program de redresare in valoare de doua miliarde de euro.

Temperarea cresterii economice globale, ce isi are radacinile in criza americana a creditelor, a dus la scaderea drastica a cererii de masini si i-a determinat pe sefii industriei auto sa ceara bani cu imprumut de la stat.

Primii care au apelat la asa ceva au fost cei trei constructori auto americani, General Motors, Ford si Chrysler. In Europa, industria se afla in declin, insa mai are pana la colaps.

Primul constructor auto european care a cerut ajutor de la stat a fost Opel, divizia europeana a americanilor de la General Motors. Presedintele Opel, Hans Demant, a declarat ca fondurile si garantiile cerute statului de companie vor fi investite in dezvoltarea productiei din Germania.

Planul de stimulare economica pregatit de Comisia Europeana (CE) prevede o contributie de doua miliarde de euro din partea Bancii Europene pentru Investitii (BEI) pentru sustinerea industriei auto europene.

Astfel, CE propune un parteneriat public-privat cu scopul de a ajuta producatorii auto sa dezvolte tehnologii ecologice si de a incuraja masuri precum reducerea taxelor pentru vehicule ecologice.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3673 :: 17.86MB