No SSO cookie

Incidentul NCAP?

voteaza
(0/ 0)
Incidentul NCAP?
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Euro NCAP au ajuns la radicala concluzie ca intregul lor sistem de "notare" ar putea fi eronat, contribuind la crearea unor probleme poate mai mari decat cele pe care le-a rezolvat...

 
 
Cuvantul oficial din partea Euro NCAP spune ca testele de siguranta pentru masini sunt prea "usoare", prea facile de aceea NCAP-ul a declarat ca isi vor schimba total sistemul de acodare a stelelor. Problema spune ei deriva din faptul ca la ora actuala acorda o notare scindata, anume exista diferite categorii: siguranta pasagerilor (adulti), siguranta pasagerilor (copii) si siguranta pietonului in caz de impact. Aceasta scindare a permis marilor companii sa se concentreze aproape total asupra sigurantei pasagerilor, laudandu-se apoi cu cele 5 stele primite pentru a dovedi superioritatea vehicului, neglijand astfel siguranta pietonilor in cazul ciocnirii cu aceste masini asa zise "sigure". Astfel pentru a testa atentia companiilor producatoare de masini la siguranta persoanelor din afara masinii, Michiel van Ratigen a marturisit ca majoritatea vehiculelor acreditate cu 5 stele pentru siguranta au obitnut rezultate deplorabile la siguranta pietonilor ( exceptie facand Citroen C6 care s-a descurcat remarcabil, spre deosebire de vehicule precum Hyundai Santa Fe, Chrysler Voyager ), un fapt ingrijorator care necesita actiune imediata si de durata. Astfel Ratigen prezinta solutia gasita de NCAP, se va acorda o singura nota generala vehiculelor, iar testele vor fi diversificate si amplificate, de pilda testul pentru siguranta pietonilor se va efectua cu clasicele manechine de testare, fiind izbite la viteza de 40 de km/h. O raza de speranta pentru cei ce si-au pierdut credinta in sistem, decizia Euro NCAP reprezinta un pas semnificativ pentru asigurarea sigurantei soselelor pentru generatiile ce urmeaza...

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2330 :: 22.19MB