No SSO cookie

A început producţia de serie a noului model electric Kia Soul EV

voteaza
(0/ 0)
A început producţia de serie a noului model electric Kia Soul EV
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Devenit un reper în istoria Kia, Soul EV este primul model complet electric destinat a fi comercializat pe pieţele internaţionale

 
 

Primele autoturisme ieşite de pe linia de fabricaţie sunt destinate pieţelor selecte din Europa şi sunt programate să ajungă în showroom-urile de pe continent în cea de-a doua jumătate a anului. Noul Soul EV este produs la fabrica Kia din Gwangju, unde volumul producţiei autoturismului electric este planificat să ajungă la 5,000 unităţi.

Dispunând de limbajul de design al celei de-a doua generaţii a modelului Kia Soul, Soul EV este un vehicul electric ce se potriveşte perfect transportului în oraş, graţie autonomiei de condus, interiorului spaţios precum şi a portbagajului generos.

Dispunând de o baterie performantă cu 192 celule litiu-ion de 27 kWh, autonomia de 212 km a modelului Soul EV este acum certificată pentru Europa. Autonomia remarcabilă a modelului Soul EV este oferită graţie numeroaselor elemente de economisire a energiei ale noii baterii dintre care amintim: noua pompă termică, un sistem de control al admisiei de aer inteligent şi un nou sistem individual de ventilare a aerului care asigură o autonomie maxima fară a pierde energia pentru încălzire, ventilare şi aer condiţionat. Noul Soul EV dispune de asemenea de un sistem de regenerare a forţei de frânare ce asigură captarea şi recircularea energiei cinetice produse atunci când automobilul frânează.

Puterea provine de la un motor electric ce produce 110 CP şi un cuplu generos de 285 Nm ce antrenează puntea faţă printr-o cutie de viteze cu o singură treaptă. Asigurându-se că reţine caracterul modelului Soul, Soul EV dispune de o accelerare de 11,2 secunde până la 100 km/h în timp ce viteza maximă este de 145 km/h. Bateria este plasată dedesubtul cabinei, asigurând astfel un centru de greutate scăzut şi contribuind la o mai bună manevrabilitate şi rafinament în timpul conducerii autovehicului.

Încărcarea este realizată prin conectarea autoturismului în orice sursă de electricitate de uz casnic. Timpul de încărcare de 100% este de până la cinci ore folosind un încărcător de 6.6 kW AC. O încărcare de 80% poate fi realizată în mai puţin de 25 de minute cu un încărcător de 100 kW sau 33 de minute cu încărcător de 50 kW.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1974 :: 17.79MB