No SSO cookie

Incarcatorul pentru Chevrolet Volt e o afacere dubioasa

voteaza
(0/ 0)
Incarcatorul pentru Chevrolet Volt e o afacere dubioasa
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Iata ca si la altii se poarta moda contractelor stufoase, si mai ales, scrise cu caractere diferite, si extrem de mici!

 
 
Reclama aferenta sistemului de incarcare pentru Chevrolet Volt este, bineinteles, referitoare la sistemul cel mai economic, adica cel de 490$, dar iata ca si americanii ar trebui sa se obisnuiasca sa citeasca intregul contract, in special partea de jos, cea scrisa cu caractere extrem de mici. Asta pentru ca acolo sunt prevazute cateva clauze privind instalarea, inclusiv preturile, si surpriza, impreuna cu aceste costuri, suma finala ese "nitelus" mai mare.


General Motors instaleaza chargerul respectiv contra sumei de 1475$, deci vorbim despre un serviciu care la final nu va costa 490, ca in reclama, ci in jur de 2000$, ceea ce, trebuie sa recunoastem, e o mare diferenta!


Chevrolet Volt poate fi pus la incarcat si la o priza standard (americana), care are valorile 120V-la-J1772. Astfel, acumulatorii vor fi la capacitate maxima in aproximativ zece ore, plecand de la valoarea zero. Folosind insa sistemul de incarcare Voltec, acest timp se reduce la patru ore, deoarece acesta genereaza curent de 240V.
Pentru persoanele care fac drumuri scurte, sau intentioneaza sa lase bateriile la incarcat de-a lungul intregii nopti, acest sistem suplimentar este ineficient, deoarece Chevrolet Vlt are integrat un sistem pe benzina care poate incarca bateriile, creat special pentru a extinde autonomia vehiculului.


SistemuL Voltec 240V, cu pretul sau de 2000$ este oricum aliniat preturilor concurentei, pentru ca tot cam atat costa si Aerovironment 240V, sistemul oferit pentru Nissan Leaf. Acesta costa 2200$, cu tot cu montaj, insa fanii Nissan au inceupt deja sa se planga ca firma japoneza ii obliga sa foloseasca numai acest sistme, insa Nissan a revenit si a indicat ca exista si variante mai ieftine acceptate.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2967 :: 22.19MB