No SSO cookie

In plina criza Ford si-a platit CEO-ul cu 13 mil. $ in 2008

voteaza
(0/ 0)
In plina criza Ford si-a platit CEO-ul cu 13 mil. $ in 2008
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Alan Mulally, CEO Ford, a fost penalizat cu 37% din salariu, dar si in aceste conditii a castigat peste 13 milioane de dolari.

 
 

Criza economica care a lovit extrem de dur industraia auto americana a dus la o serii de schimbari ale modului in care managerii marilor companii se foloseau de mijloacele financiare. Spre exemplu, directorii GM si Chrysler, Rick Wagoner si Bob Nardelli, au renuntat la salarii si la avioanele private. Acest lucru nu s-a intamplat si la Ford, a doua companie auto din SUA, care nu a solicitat ajutoare de la trezoria americana si nu a fost nevoita sa ia masuri de imagine pentru reducerea costurilor de protocol.

 

Desi Ford se lupta cu cea mai neagra perioada din istorie si duce o politica de reducere a costurilor, Alan Mulally, ramane unul dintre cei mai bine platiti CEO din America. Omul venit de la conducerea Boieng pentru a salva grupul Ford a dezamagit in incercarea sa, dar a ramas extrem de bine platit.

 

In ciuda faptului ca gigantul auto a decis sa nu plateasca membrii consiliului de administratie, Alan Mulally a fost scutit de o astfel de masura, compania limitandu-se in a-i taia 37% din castig. Chiar si in aceste conditii, CEO-ul Ford a castigat anul trecut 13,57 milioane de dolari, ceea ce inseamana 52.192 dolari pentru fiecare dintre cele 260 de zile lucratoare sau 6.524 dolari pentru fiecare ora de lucru.

 

In ceea ce priveste costurile suportate de companie pentru zborurile cu avioanele private ale lui Alan Mulally, suma s-a situat la valoarea de 344.109 dolari. Ford a iregistrat in 2008 pierderi de 14,67 miliarde de dolari. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2782 :: 22.19MB