No SSO cookie

In plina criza Ford si-a platit CEO-ul cu 13 mil. $ in 2008

voteaza
(0/ 0)
In plina criza Ford si-a platit CEO-ul cu 13 mil. $ in 2008
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Alan Mulally, CEO Ford, a fost penalizat cu 37% din salariu, dar si in aceste conditii a castigat peste 13 milioane de dolari.

 
 

Criza economica care a lovit extrem de dur industraia auto americana a dus la o serii de schimbari ale modului in care managerii marilor companii se foloseau de mijloacele financiare. Spre exemplu, directorii GM si Chrysler, Rick Wagoner si Bob Nardelli, au renuntat la salarii si la avioanele private. Acest lucru nu s-a intamplat si la Ford, a doua companie auto din SUA, care nu a solicitat ajutoare de la trezoria americana si nu a fost nevoita sa ia masuri de imagine pentru reducerea costurilor de protocol.

 

Desi Ford se lupta cu cea mai neagra perioada din istorie si duce o politica de reducere a costurilor, Alan Mulally, ramane unul dintre cei mai bine platiti CEO din America. Omul venit de la conducerea Boieng pentru a salva grupul Ford a dezamagit in incercarea sa, dar a ramas extrem de bine platit.

 

In ciuda faptului ca gigantul auto a decis sa nu plateasca membrii consiliului de administratie, Alan Mulally a fost scutit de o astfel de masura, compania limitandu-se in a-i taia 37% din castig. Chiar si in aceste conditii, CEO-ul Ford a castigat anul trecut 13,57 milioane de dolari, ceea ce inseamana 52.192 dolari pentru fiecare dintre cele 260 de zile lucratoare sau 6.524 dolari pentru fiecare ora de lucru.

 

In ceea ce priveste costurile suportate de companie pentru zborurile cu avioanele private ale lui Alan Mulally, suma s-a situat la valoarea de 344.109 dolari. Ford a iregistrat in 2008 pierderi de 14,67 miliarde de dolari. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1813 :: 22.17MB