No SSO cookie

Importurile de autovehicule sunt mai mari în România decât în Coreea de Sud

voteaza
(0/ 0)
Importurile de autovehicule sunt mai mari în România decât în Coreea de Sud
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

România şi Coreea de Sud sunt două pieţe auto complet diferite. Dacă una dintre ele reprezintă una dintre forţele mondiale în domeniul autovehiculelor, şi aici ne referim la cea din Coreea, cealaltă, a noastră, abia începe să prindă puţin cheag în peisajul auto din europa de est.

 
 
[poza1s]Pentru Coreea de Sud, numai exportul de automobile este aproape echivalent, vânzărilor totale din România, de circa 110.000 de unităţi în primele 10 luni ale anului în curs. Vânzările din intervalul ianuarie - noiembrie, au depăşit pe această piaţă din Asia de Sud-Est, 1,1 milioane de vehicule, şi sunt în scădere cu 20% faţă de anul trecut. În privinţa importurilor, lucrurile stau altfel. La acest capitol, România se poate bucura de întâietate, cu peste 42.600 vehicule importate în primele 10 luni ale anului, adică mai mult decât dublu faţă de importurile coreene, care au atins în 11 luni, 17.529 de unităţi. Cu toate acestea, coreenii speră ca aceste importuri să atingă 23.500 de unităţi în acest an, şi de asemenea să crească pentru la anul. [poza2s]O altă asemănare între cele două pieţe ar putea fi rata de creştere anuală la import, care este de circa 20% în ambele ţări. Dar aceasta este probabil singura, fiindcă există o diferenţă majoră, şi anume faptul că în România, Dacia şi Daewoo produc anual circa 80.000 de automobile, în timp ce în Coreea, numai compania Hyundai, împreună cu divizia sa Kia, asamblează lunar dublu decât totalul anual din România. Acest lucru se întâmplă fără a mai ţine cont de faptul că în Coreea de Sud mai activează şi producătorii auto Daewoo GM, Daewoo Motor Comp, Ssangyong şi Samsung Renault.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1544 :: 22.09MB