No SSO cookie

Importurile de autovehicule sunt mai mari în România decât în Coreea de Sud

voteaza
(0/ 0)
Importurile de autovehicule sunt mai mari în România decât în Coreea de Sud
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

România şi Coreea de Sud sunt două pieţe auto complet diferite. Dacă una dintre ele reprezintă una dintre forţele mondiale în domeniul autovehiculelor, şi aici ne referim la cea din Coreea, cealaltă, a noastră, abia începe să prindă puţin cheag în peisajul auto din europa de est.

 
 
[poza1s]Pentru Coreea de Sud, numai exportul de automobile este aproape echivalent, vânzărilor totale din România, de circa 110.000 de unităţi în primele 10 luni ale anului în curs. Vânzările din intervalul ianuarie - noiembrie, au depăşit pe această piaţă din Asia de Sud-Est, 1,1 milioane de vehicule, şi sunt în scădere cu 20% faţă de anul trecut. În privinţa importurilor, lucrurile stau altfel. La acest capitol, România se poate bucura de întâietate, cu peste 42.600 vehicule importate în primele 10 luni ale anului, adică mai mult decât dublu faţă de importurile coreene, care au atins în 11 luni, 17.529 de unităţi. Cu toate acestea, coreenii speră ca aceste importuri să atingă 23.500 de unităţi în acest an, şi de asemenea să crească pentru la anul. [poza2s]O altă asemănare între cele două pieţe ar putea fi rata de creştere anuală la import, care este de circa 20% în ambele ţări. Dar aceasta este probabil singura, fiindcă există o diferenţă majoră, şi anume faptul că în România, Dacia şi Daewoo produc anual circa 80.000 de automobile, în timp ce în Coreea, numai compania Hyundai, împreună cu divizia sa Kia, asamblează lunar dublu decât totalul anual din România. Acest lucru se întâmplă fără a mai ţine cont de faptul că în Coreea de Sud mai activează şi producătorii auto Daewoo GM, Daewoo Motor Comp, Ssangyong şi Samsung Renault.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2104 :: 22.15MB