No SSO cookie

Imagini cu Mecedes E-Class versiunea 2010

voteaza
(0/ 0)
Imagini cu Mecedes E-Class versiunea 2010
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noua generatie a modelului premium de la Mercedes testata pe sosele.

 
 
Pana acum noua generatie de E-class a fost vazut cu diferite nivele de camuflaj. Cu timpul, masina a inceput sa fie testata cu din ce in ce mai putin camuflaj si acum diferentele intre versiunea curenta si cea viitoare sunt vizibile. Mercedes va renunta la sistemul de franare Sensotronic in favoarea franarii conventionale. Noua generatie va avea dotari precum stergerea discurilor de frana in conditii de ploaie sau zapada si sistem de asistenta a franarii prin luarea virajelor selectiv de catre roti. Este posibil ca pe modele AMG sa fie introduse discuri de frana din ceramica compozita. Urmatoarea generatie de E-Class va avea o alura mai sportiva, preluand cateva din elementele de pe S-Class. O chestiune majora pe care se pune accentul la noul E-class e reprezentata de asistenta soferului. Va puteti astepta la avertismente in cazul in care depasiti limitele benzii de condus, o monitorizare a miscarii ochilor, identificatoarea a semnelor de circulatie, senzori pentru conditiile de drum, si un sistem de control al stabilitatii care va veghea impotriva schimbarii de convexitate si a uzurii cauciucurilor. Motorizarile pe noua generatie E-Class vor fi reprezentate de deja obisnuitele motoare V6 si V8 plus un motor V8 de 6.3 litri care dezvolta 500 CP care va fi disponibil pentru versiunea E63 AMG cel mai probabil. Modelul isi va face prima aparitie oficiala in 2009 la salonul auto de la Frankfurt.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3049 :: 22.19MB