No SSO cookie

Iata un Alfa Romeo GTV cu doua motoare V6!

voteaza
(0/ 0)
Iata un Alfa Romeo GTV cu doua motoare V6!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Stephan Lenior este omul din spatele companiei Squadra Tuning. Olandezii sunt specializati in imbunatatirea performantelor modelelor Alfa Romeo, iar cea mai recenta creatie este acest GTV cu doua motoare.

 
 
Tunerul olandez a declarat pe site-ul oficial ca atunci cand un motor nu este de ajuns, singura optiune este sa mai adaugi unul. Stephan Lenior a dorit sa imbunatateasca semnificativ performantele propriului Alfa Romeo GTV, astfel ca a optat pentru un motor suplimentar amplasat in spate.

Modificarea consta in adaugarea unui propulsor V6 de 3.2 litri, propulsor imprumutat de la un Alfa Romeo 166. Acesta dezvolta impreuna cu propulsorul V6 standard de 3.0 litri o putere maxima de 487 CP. Cutia de viteze este conectata la doua transmisii cu cinci trepte imprumutate de la un Lancia Kappa 2.4 JTD.

Pentru a face fata puterii si consumului celor doua propulsoare, olandezul a dotat puternicul Alfa Romeo GTV cu un rezervor de 90 de litri, doua pompe de benzina, un nou sistem de evacuare, suspensii sportive si un sistem de franare de performanta. Accelerarea de la 0-100 km/h are loc in 4.5 secunde, iar viteza maxima este cuprinsa intre 290-300 km/h.




Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2342 :: 17.87MB