No SSO cookie

Iata un Alfa Romeo GTV cu doua motoare V6!

voteaza
(0/ 0)
Iata un Alfa Romeo GTV cu doua motoare V6!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Stephan Lenior este omul din spatele companiei Squadra Tuning. Olandezii sunt specializati in imbunatatirea performantelor modelelor Alfa Romeo, iar cea mai recenta creatie este acest GTV cu doua motoare.

 
 
Tunerul olandez a declarat pe site-ul oficial ca atunci cand un motor nu este de ajuns, singura optiune este sa mai adaugi unul. Stephan Lenior a dorit sa imbunatateasca semnificativ performantele propriului Alfa Romeo GTV, astfel ca a optat pentru un motor suplimentar amplasat in spate.

Modificarea consta in adaugarea unui propulsor V6 de 3.2 litri, propulsor imprumutat de la un Alfa Romeo 166. Acesta dezvolta impreuna cu propulsorul V6 standard de 3.0 litri o putere maxima de 487 CP. Cutia de viteze este conectata la doua transmisii cu cinci trepte imprumutate de la un Lancia Kappa 2.4 JTD.

Pentru a face fata puterii si consumului celor doua propulsoare, olandezul a dotat puternicul Alfa Romeo GTV cu un rezervor de 90 de litri, doua pompe de benzina, un nou sistem de evacuare, suspensii sportive si un sistem de franare de performanta. Accelerarea de la 0-100 km/h are loc in 4.5 secunde, iar viteza maxima este cuprinsa intre 290-300 km/h.




Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2834 :: 17.86MB