Audi a prezentat astazi primele imagini cu versiunile restilizate ale modelelor TT Coupe si TT Roadster. Noutatile aduse odata cu facelift-ul la Audi TT se limiteaza la minorele schimbarti de design exterior, noul interior si noua motorizare de 2.0 litri TFSI cu 211 cai putere.
Noul design exterior nu sufera, in general, modificari de compozitie, insa este remarcabila noua parte frontala, care prezinta o noua bara frontala cu guri de aerisire foarte mari, o grila revizuita si lumini LED. Modificarile cosmetice continua si in in partea din spate a modelului cu stopurile de lumini mult mai mari si un deflector care asigura o circulatie corecta a curentilor de aer.
Noul Audi TT facelift masoara in lungime 4.187 mm, cu 20 mm mai mult decat modelul care a fost comercializat pana acum. In plus, Audi pune la dispozitia clientilor patru noi nuante de caroserie: Scuba Blue, Oolong Gray, Volcano Red si Dakota Gray. Interiorul lui TT facelift se remarca prin insertiile din aluminiu vopsit in gri de la nivelul volanului, usilor si consolei centrale.
In ceea ce priveste partea mecanica nu au fost consemnate modificari. Insa, trebuie notat ca noua motorizare de 2.0 litri TFSI face posibil un timp de accelerare de la 0 la 100 km/h pentru Coupe de 6,1 secunde si o viteza maxima de 245 km/h. Conform datelor furnizate de compania din Ingolstadt, sub aceatsa motorizare Audi TT consuma 6,6 litri la 100 km. Celelalte motorizari si transmisii disponibile in gama modelului TT pasna in prezent vor fi comercializate in continuare.
Versiunea de performanta Audi TT RS nu sufera modificari.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!