No SSO cookie

Iata de ce au inceput italienii sa fuga de masinile de lux

voteaza
(5/ 1)
Iata de ce au inceput italienii sa fuga de masinile de lux
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Daca vreti sa aflati de ce incep italienii sa isi vanda masinile de lux, va invitam sa cititi mai departe.

 
 

Din cate se pare, austeritatea isi spune cuvantul in Italia. Italienii par sa evite tot mai mult masinile de lux din cauza unor motive bine intemeiate.
Din cate se pare, guvernul a inceput sa acorde o mai mare atentie averilor mari si bunurilor. Astfel, daca un italian este prins ca nu si-a declarat toate veniturile, sau daca are datorii si conduce o masina de lux, risca amenzi aspre sau chiar inchisoare.
In luna iulie spre exemplu, politia financiara a arestat un barbat din Venetia care a avut restante de 8 milioane de euro la buget; acestea fiind cumulate intr-o perioada de sase ani de zile.
Un alt caz la fel de interesant a fost descoperit la Bergamo. Un posesor de Ferrari F131 prejudiciat statul italian cu 3 milioane de euro intr-o perioada de trei ani de zile.
Exista foarte multe astfel de cazuri in Italia si din cate se pare politia financiara este pusa pe treaba.
Conform unor statistici ale producatorilor auto din Italia, se pare ca va exista o scadere de 47% pe segmentul automobilelor de lux.
Se pare ca in Italia nu e totul roz asa cum ar crede unii.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3019 :: 17.86MB