No SSO cookie

Noul Hyundai Tucson înregistrează o valoarea reziduală crescută

voteaza
(0/ 0)
Noul Hyundai Tucson înregistrează o valoarea reziduală crescută
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Valoarea reziduală medie, după trei ani, în creștere cu 8% față de versiunea precedentă. Pachetul de cinci ani garanție fără limită de kilometri constituie un avantaj față de competiție.

 
 

Noul model Hyundai Tucson va avea cea mai bună valoare reziduală din clasa din care face parte, conform unor studii independente realizate în Europa. Analiza, efectutată pe primele cinci piețe din regiune, susține o creștere cu 8% a valorii, după o perioadă de utilizare de trei ani, față de versiunea precedentă.

Cercetarea a fost realizată în Germania, Italia și Spania de către EurotaxGlass, în Franța de publicația L’Argus, iar în Marea Britanie de către CAP Automotive. Toate studiile au relevat valori reziduale impresionante pentru noul Tucson.

Datele evidențiază că, în medie, noul Tucson își va menține 49% din valoarea inițială după trei ani, cu 8% mai mult decât predecesorul său. Rapoartele susțin că modelul se va situa deasupra mediei segmentului C, pe toate cele cinci piețe, păstrându-și cu 2,4% mai mult din valoare după aceeași perioadă.

Printre atuurile modelului Hyundai se număra: pachetul de cinci ani garanție fără limită de kilometri, care contribuie la consolidarea percepției de calitate, spațiul interior generos, dar și dotările de confort. Noul Tucson a obținut note mari și pentru designul exterior, depășindu-și concurenții direcți.

Conceput și produs în Europa, noul Tucson se comercializează în acest moment în regiune. Designul este completat de un pachet atrăgător de tehnologii pentru confort. Modelul a fost dezvoltat pentru a consolida succesul mărcii în clasa SUV, segment pe care Hyundai a vândut peste 1,2 milioane de autovehicule în Europa.

 

Valori reziduale pentru fiecare țară: noul Hyundai Tucson vs. principali concurenți

Germania
Cifre valori reziduale (%)

Modele Diesel

VR (%)

Noul Hyundai Tucson

49

Volkswagen Tiguan

50

Nissan Qashqai

49

Ford Kuga

47

Medie Competitie

49

Sursa: Eurotax, 36 luni & 30.000 km p.a.

Marea Britanie
Cifre valori reziduale (%)

Modele Diesel

VR (%)

Noul Hyundai Tucson

49

Volkswagen Tiguan

46

Nissan Qashqai

44

Mazda CX-5

46

Medie Competitie

45

Sursa: CAP, 36 luni & 30.000 km p.a.

Franta
Cifre valori reziduale (%)

Modele Diesel

VR (%)

Noul Hyundai Tucson

48

Volkswagen Tiguan

46

Nissan Qashqai

46

Ford Kuga

43

Renault Kadjar

47

Peugeot 3008

42

Medie Competitie

45

Sursa: L’Argus, 36 luni & 30.000 km p.a.

Italia
Cifre valori reziduale (%)

Modele Diesel

VR (%)

Noul Hyundai Tucson

46

Volkswagen Tiguan

40

Nissan Qashqai

44

Kia Sportage

41

Medie Competitie

42

Sursa: Eurotax, 36 luni & 30.000 km p.a.

Spania
Cifre valori reziduale (%)

Modele diesel

VR (%)

Noul Hyundai Tucson

54

Renault Kadjar

56

Nissan Qashqai

56

Ford Kuga

54

Kia Sportage

50

Medie Competitie

54

Source: Eurotax, 36 luni & 30.000 km p.a.

Austria
Cifre valori reziduale (%)

Modele diesel

VR (%)

Noul Hyundai Tucson

47

Volkswagen Tiguan

46

Nissan Qashqai

44

Mazda CX-5

47

Medie Competitie

46

Source: Eurotax, 36 luni & 30.000 km p.a.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2524 :: 22.2MB