Noul model Hyundai Tucson va avea cea mai bună valoare reziduală din clasa din care face parte, conform unor studii independente realizate în Europa. Analiza, efectutată pe primele cinci piețe din regiune, susține o creștere cu 8% a valorii, după o perioadă de utilizare de trei ani, față de versiunea precedentă.
Cercetarea a fost realizată în Germania, Italia și Spania de către EurotaxGlass, în Franța de publicația L’Argus, iar în Marea Britanie de către CAP Automotive. Toate studiile au relevat valori reziduale impresionante pentru noul Tucson.
Datele evidențiază că, în medie, noul Tucson își va menține 49% din valoarea inițială după trei ani, cu 8% mai mult decât predecesorul său. Rapoartele susțin că modelul se va situa deasupra mediei segmentului C, pe toate cele cinci piețe, păstrându-și cu 2,4% mai mult din valoare după aceeași perioadă.
Printre atuurile modelului Hyundai se număra: pachetul de cinci ani garanție fără limită de kilometri, care contribuie la consolidarea percepției de calitate, spațiul interior generos, dar și dotările de confort. Noul Tucson a obținut note mari și pentru designul exterior, depășindu-și concurenții direcți.
Conceput și produs în Europa, noul Tucson se comercializează în acest moment în regiune. Designul este completat de un pachet atrăgător de tehnologii pentru confort. Modelul a fost dezvoltat pentru a consolida succesul mărcii în clasa SUV, segment pe care Hyundai a vândut peste 1,2 milioane de autovehicule în Europa.
Valori reziduale pentru fiecare țară: noul Hyundai Tucson vs. principali concurenți
Germania
Cifre valori reziduale (%)
Modele Diesel |
VR (%) |
Noul Hyundai Tucson |
49 |
Volkswagen Tiguan |
50 |
Nissan Qashqai |
49 |
Ford Kuga |
47 |
Medie Competitie |
49 |
Sursa: Eurotax, 36 luni & 30.000 km p.a.
Marea Britanie
Cifre valori reziduale (%)
Modele Diesel |
VR (%) |
Noul Hyundai Tucson |
49 |
Volkswagen Tiguan |
46 |
Nissan Qashqai |
44 |
Mazda CX-5 |
46 |
Medie Competitie |
45 |
Sursa: CAP, 36 luni & 30.000 km p.a.
Franta
Cifre valori reziduale (%)
Modele Diesel |
VR (%) |
Noul Hyundai Tucson |
48 |
Volkswagen Tiguan |
46 |
Nissan Qashqai |
46 |
Ford Kuga |
43 |
Renault Kadjar |
47 |
Peugeot 3008 |
42 |
Medie Competitie |
45 |
Sursa: L’Argus, 36 luni & 30.000 km p.a.
Italia
Cifre valori reziduale (%)
Modele Diesel |
VR (%) |
Noul Hyundai Tucson |
46 |
Volkswagen Tiguan |
40 |
Nissan Qashqai |
44 |
Kia Sportage |
41 |
Medie Competitie |
42 |
Sursa: Eurotax, 36 luni & 30.000 km p.a.
Spania
Cifre valori reziduale (%)
Modele diesel |
VR (%) |
Noul Hyundai Tucson |
54 |
Renault Kadjar |
56 |
Nissan Qashqai |
56 |
Ford Kuga |
54 |
Kia Sportage |
50 |
Medie Competitie |
54 |
Source: Eurotax, 36 luni & 30.000 km p.a.
Austria
Cifre valori reziduale (%)
Modele diesel |
VR (%) |
Noul Hyundai Tucson |
47 |
Volkswagen Tiguan |
46 |
Nissan Qashqai |
44 |
Mazda CX-5 |
47 |
Medie Competitie |
46 |
Source: Eurotax, 36 luni & 30.000 km p.a.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!