Exista multe moduri de a promova un produs, in diverse domenii ale mass-media, iar divizia de marketing a Hyundai pare determinata sa le incerce pe toate.
Saptamana trecuta, producatorul sud-coreean a lansat un joc de curse interactiv numit "Hyundai Race" pe un panou important in Times Square, New York City. Jocul permite utilizatorilor sa conduca noul Veloster sport, pe ecranul video de mari dimensiuni.
Pentru a juca un joc de curse, proprietarii de iPhone trebuie sa descarce de la App Store un program cu comenzile pentru "Cursa Hyundai" si se pot conecta la reteaua Hyundai WiFi, gratuit, in Times Square. Odata ce un jucator termina cursa, punctajul lui apare pe panou si isi poate vedea locul printre ceilalti jucatori.
"Avand un ecran video mare in Times Square, incercam sa atragem atentia consumatorilor prin elemente grafice creative. Jocul de curse Hyundai ne duce la un nou nivel", a declarat Steve Shannon, vicepresedinte de Marketing, Hyundai Motor America.
"Jocul invita publicul sa interactioneze cu Hyundai in mijlocul unuia dintre cele mai aglomerate locuri pentru comert si turism din lume. Este un exemplu excelent de marketing inovator", a adaugat Shannon.
Hyundai a declarat ca simulatorul de curse va fi pe panou pana la sfarsitul acestui an.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!