No SSO cookie

Hyundai I90 - Categoria grea...

voteaza
(0/ 0)
Hyundai I90 - Categoria grea...
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Viitorul "campion" al celor de la Hyundai in lupta impotriva firmelor precum Mercedes si BMW a fost surprins in timpul ce isi testa "aripioarele"!

 
 
Dupa toate aparentele, se pare ca noul saloon a celor de la Hyundai se pregateste a fi un rival serios pentru marile companii germane precum Mercedes sau BMW.

Pentru a-si atinge telul, firma coreeana a promis ca noul concurent va fi tratat si echipat cu tot ceea ce tehnologia are mai nou si mai bun de oferit, un tratament traditional rezervat pentru "gigantii" precum Audi, Mercedes si BMW.

Din gama de gadget-uri noi care vor face parte din "arsenalul" viitorului model I90 putem aminti cele ce au fost deja dezvaluite, precum sistemul de control al cabinei, asemanator celui cunoscut sub numele de iDrive, si un sistem de ameliorare a efectelor accidentelor, detectand un impact iminent si avertizand soferul sa ia masuri preventive.

De asemenea, in ciuda generoasei oferte standard si spatiului suficient cat sa rivalizeze cu cel al seriei 7, pretul este surprinzator de mic pentru un asemenea "mamut", atingand o cifra asemanatoare cu cea a unui Ford Mondeo.

In concluzie, avand in vedere pachetul impresionant si ispititor de avantaje cu care va veni echipat, este cert ca modelul I90 va fi una dintre cele mai anticipate lansari ale anului 2009.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2457 :: 17.86MB