No SSO cookie

Hyundai are un panou de 600 metri patrati pe aeroportul din Frankfurt

voteaza
(0/ 0)
Hyundai are un panou de 600 metri patrati pe aeroportul din Frankfurt
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Unul dintre cele mai mari panouri publicitare din lume apartine companiei Hyundai si este amplasat pe aeroportul din Frankfurt, Germania.

 
 

Hyundai a dezvelit un panou publicitar de 200 metri lungime, pozitionat pe exteriorul terminalului de plecari al aeroportului international din Frankfurt, menit sa sporeasca vizibilitatea marcii printre cele 11 milioane de pasageri ce tranziteaza anual aeroportul.


Dureaza aproximativ 20 de secunde ca un autovehicul sa traverseze zona panoului publicitar, fapt care acorda Hyundai oportunitatea unica de a isi transmite mesajul catre milioanele de calatori. Campania curenta, dispusa pe cei 600 metri patrati de panou, incurajeaza calatorii sa „Intre in joc”, participand la evenimentele Hyundai dedicate Cupei Mondiale FIFA 2010, Africa de Sud.

 

Panoul publicitar zugraveste fani ai celor 32 de echipe nationale, sarbatorind calificarea si implicarea acestora in campionat, in timp ce miliarde de suporteri le urmaresc evolutia de acasa. insa Hyundai nu doreste numai ca fanii fotbalului sa se bucure de campionat din casele lor si invita suporterii sa viziteze una dintre cele 15 locatii Hyundai Fan Parks, localizate in Europa si dedicate campionatului.

 

Reclama, care va afisa un mesaj diferit la finalul campionatului din acest an, prezinta si noile modele i30 si ix35, care beneficiaza de inegalabilul pachet Triple 5. Programul ofera cinci ani de garantie integrala, fara limita de kilometri, cinci ani de asistenta rutiera si cinci ani de verificari tehnice periodice gratuite.

 

Allan Rushforth, vice-presedinte al Hyundai Motor Europe, a declarat: „Se spune ca o imagine poate face cat o mie de cuvinte. Ei bine, acest panou face acest lucru in peste o mie de limbi. Campionatul Mondial ofera posibilitatea unica suporterilor de toate natiile de a se reuni si celebra impreuna pasiunea pentru fotbal intr-un mediu incitant. Realizam la nivel de expunere importanta campionatului pentru toti cei implicati, iar Hyundai incurajeaza prin aceasta reclama participarea activa a suporterilor.”

 

Mai mult, panoul de mare impact plasat pe exteriorul unui aeroport ce intampina lunar milioane de pasageri reaminteste statutul Hyundai de jucator esential al pietei auto. Suntem decisi sa crestem vizibilitatea Hyundai la nivel european, iar acest panou ne va genera un impact imens in acest sens.”


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2438 :: 22.18MB