Majorarea semnificativă a cererii pentru noile modele ale gamei (i20, i30 și i40) a condus la o evoluție remarcabilă, Hyundai înregistrând o creștere cu peste 8% față de aceeași perioadă a anului trecut (219.373 unități înmatriculate), depășind totodată și cel mai bun semestru din 2012.
Urmărind proiectul “Product Momentum”, care susține dezvoltarea mărcii în viitor, compania va reînnoi, pe parcursul anului 2015, 80% dintre unitățile gamei comercializate în Europa. Printre noile modele se numără i20, care include acum și o versiune Coupe, precum și i30, care propune pentru prima dată o versiune Turbo. Noul model i40 a generat, de asemenea, un interes crescut în randul clienților din Europa.
La nivel semestrial, în prima jumătate a anului curent, Hyundai a deținut o cotă de 3.2% din piața europeană la nivelul înmatriculărilor de autoturisme, similară cu cea deținută în aceeași perioadă a anului trecut. Peste 90% dintre autovehiculele Hyundai comercializate la nivel european sunt concepute, dezvoltate și testate în Europa, pentru a răspunde nevoilor clienților din aceasta zonă, iar 90% dintre acestea sunt produse în cele două uzine din regiune: Cehia și Turcia.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!