Producătorul de autoturisme Hyundai din Coreea de Sud a anunţat că a vândut cinci milioane de vehicule în Europa, începând cu primul Hyundai Pony ce a fost importat în 1977. Vehiculul cinci milioane a fost un i30, care a fost lansat în 2007 şi din care s-au vândut un pic peste 320.000 de unităţi pe continent. Ultimul milion de unităţi s-a vândut în doar trei ani, dovedind creşterea accelerată a mărcii Hyundai în Europa.
Primul milion de unităţi a fost atins în 1996, la nouăsprezece ani după introducerea brand-ului în Europa. Cel de-al doilea milion a fost realizat în 2001, al treilea milion în 2005 şi al patrulea milion de unităţi în 2008.
Vânzările producătorul coreean au luat amploare odată cu introducerea gamei "i", primul produs Hyundai proiectat pentru clienţii europeni fiind modelul i30 în 2007. Construit la uzina companiei de la Nošovice, Republica Cehă, i30 a fost urmat de i10, i20, ix20 MPV compact şi Crossover ix35.
"Cinci milioane de vânzări este o minunata realizare pentru Hyundai şi ne marchează pe piaţa auto din lume printre mărcile cele mai competitive. Dar acesta este doar începutul. Am planificat creşterea în continuare a vânzărilor în 2011, sperând să ajungem la cota de piata de 3% în Europa ", a spus Allan Rushforth, Senior Vice President al Hyundai Motor Europe.
Pentru a atinge aceste obiective ambiţioase, Hyundai va creşte producţia fabricii sale din Cehia la 300.000 de unităţi pe an. De asemenea, compania mizează pe succesul noului i40 sedan şi wagon, planificat pentru lansare în Europa în cursul ultimului trimestru a anului 2011.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!