No SSO cookie

Hyperion - Pasirea pe taram european

voteaza
(0/ 0)
Hyperion - Pasirea pe taram european
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Recentul model de la Pininfarina, Hyperion, care a captivat publicul din Statele Unite ale Americii, este pe cale sa isi faca debutul si in Europa...

 
 
Acum o saptamana mentionam intr-unul din articole ( Hyperion - O ultima capodopera ) despre noua capodopera al firmei Pininfarina, excentricul Hyperion, care a intors capetele in momentul dezvaluirii sale in cadrul Concours d'Elegance, organizat in Pebble Beach, California. In acelasi material mentionam faptul ca pe masura ce noi detalii vor iesi la suprafata cu privire la vehicul si la presupusa lansare europeana, vom reveni cu informatii pentru a-i da lui Hyperion o bine meritata incheiere.

Acel moment a sosit acuma odata cu dezvailuirea a noi detalii cu privire la geneza impresionantului vehicul, detalii care sosesc insotite de anuntul conform careia incursiunea vehiculului pe sol european va avea loc in cadrul Salonului Auto de la Paris din octombrie.

Pentru inceput, numele este inspirat din cel al Titanului din mitologia elena, considerat a fi o divinitate solara, un zeu al luminii. In ciuda denumirii cu apartenente mitologice, firma Pininfarina a avut o abordare foarte "pamanteasca" in a realiza vehiculul: pornind de la un model coupe Rolls Royce Phnatom Drophead, acestia au incercat sa imprime vehiculului infatisarea si caracteristicile masinilor Rolls din perioada interbelica, scopul fiind atins prin contururile zvelte, capota proeminenta si posteriorul alungit, urmand firesc forma vehiculului. Insa, pentru a crea echilibrul intre imaginea tinta si specificatiile clientului ( inca nedezvaluit ), modificarea cea mai vizibila fata de modelul Phantom a fost inlaturarea banchetei din spate, permitand alungirea cabinei cu circa 40 de cm.

De asemenea, pentru a contribui la senzatia de unicitate pe care producatorii au dorit sa o inspire publicului, modelul este incarcat cu accesorii exotice si costisitoare. Amintim ceasul montat pe bord, realizat de faimosul Girard Perregaux, care poate fi inlaturat si purtat la mana, si suportul pentru arma, pozitionat in partea inferioara a bordului. De asemenea, sub capota, motorul V12 de 6,75 litri ce dezvolta 453 CP ramane fidel modelului Drophead coupe, permitand acestui bolid performante impresionante, precum 0-100 km/h in doar 5.6 secunde.

In final, precum modelul Hyperion demonstreaza, termenul "invechit" este unul foarte relativ in industria auto, noi fiind siguri ca acest vehicul va reprezenta una dintre atractiile principale in cadrul Salonului de la Paris, reproducand si aici succesul pe care l-a avut peste ocean!

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3609 :: 22.19MB