No SSO cookie

Hyperion - Pasirea pe taram european

voteaza
(0/ 0)
Hyperion - Pasirea pe taram european
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Recentul model de la Pininfarina, Hyperion, care a captivat publicul din Statele Unite ale Americii, este pe cale sa isi faca debutul si in Europa...

 
 
Acum o saptamana mentionam intr-unul din articole ( Hyperion - O ultima capodopera ) despre noua capodopera al firmei Pininfarina, excentricul Hyperion, care a intors capetele in momentul dezvaluirii sale in cadrul Concours d'Elegance, organizat in Pebble Beach, California. In acelasi material mentionam faptul ca pe masura ce noi detalii vor iesi la suprafata cu privire la vehicul si la presupusa lansare europeana, vom reveni cu informatii pentru a-i da lui Hyperion o bine meritata incheiere.

Acel moment a sosit acuma odata cu dezvailuirea a noi detalii cu privire la geneza impresionantului vehicul, detalii care sosesc insotite de anuntul conform careia incursiunea vehiculului pe sol european va avea loc in cadrul Salonului Auto de la Paris din octombrie.

Pentru inceput, numele este inspirat din cel al Titanului din mitologia elena, considerat a fi o divinitate solara, un zeu al luminii. In ciuda denumirii cu apartenente mitologice, firma Pininfarina a avut o abordare foarte "pamanteasca" in a realiza vehiculul: pornind de la un model coupe Rolls Royce Phnatom Drophead, acestia au incercat sa imprime vehiculului infatisarea si caracteristicile masinilor Rolls din perioada interbelica, scopul fiind atins prin contururile zvelte, capota proeminenta si posteriorul alungit, urmand firesc forma vehiculului. Insa, pentru a crea echilibrul intre imaginea tinta si specificatiile clientului ( inca nedezvaluit ), modificarea cea mai vizibila fata de modelul Phantom a fost inlaturarea banchetei din spate, permitand alungirea cabinei cu circa 40 de cm.

De asemenea, pentru a contribui la senzatia de unicitate pe care producatorii au dorit sa o inspire publicului, modelul este incarcat cu accesorii exotice si costisitoare. Amintim ceasul montat pe bord, realizat de faimosul Girard Perregaux, care poate fi inlaturat si purtat la mana, si suportul pentru arma, pozitionat in partea inferioara a bordului. De asemenea, sub capota, motorul V12 de 6,75 litri ce dezvolta 453 CP ramane fidel modelului Drophead coupe, permitand acestui bolid performante impresionante, precum 0-100 km/h in doar 5.6 secunde.

In final, precum modelul Hyperion demonstreaza, termenul "invechit" este unul foarte relativ in industria auto, noi fiind siguri ca acest vehicul va reprezenta una dintre atractiile principale in cadrul Salonului de la Paris, reproducand si aici succesul pe care l-a avut peste ocean!

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3459 :: 22.19MB