No SSO cookie

HSV infrunta din nou salbaticiunea Australiei!

voteaza
(0/ 0)
HSV infrunta din nou salbaticiunea Australiei!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Holden Special Vehicles lanseaza un nou model pentru "salbatica" piata australiana!

 
 
Compania australiana Holden Special Vehicles a lansat, iata, un nou model destinat pietii interne, intitulat ClubSport R8 Tourer. Break-ul, primul din "specia" sa de la lansarea modelului Avalanche din 2003, imbina toate caracteristicile HSV, dar intr-o noua forma adaptabila si luxoasa. Pentru inceput, modelul va fi propulsat de avansatul motor LS3, motor care produce 238 CP si un cuplu de 550 Nm, facand masina una dintre cele mai puternice break-uri din productie, din lume. Mai mult, vehiculul are o tenta de exclusivitate, deoarece firma HSV a anuntat ca doar 120 de vehicule, toate construite manual, vor fi produse si date spre vanzare pe piata australiana. In ceea ce priveste pretul, cifra de inceput a modelului se va situa undeva in zona de 45.000 de euro, suma care va creste daca clientul va dori sa isi instaleze transmisie automata(1500 de euro), ori scaune cu tapiterie din piele(1610 euro) si, nu in ultimul rand, pachetul de roti si anvelope de 20 de inchi(1700 de euro). In final, se pare ca Holden Special Vehicles au elaborat si rafinat o viitoare formula de succes prin intermediul puternicului model ClubSport R8 Tourer.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3486 :: 22.19MB