Cresterea yen-ului, care a atins cel mai inalt nivel fata de euro din ultimii 10 ani si intarirea lui si fata de dolarul american au fortat Honda sa-si regandească strategia de productie.
CEO-ul Honda, Takanobu Ito, a declarat cotidianului japonez Asahi ca societatea intentioneaza sa compenseze prin reducerea productiei interne la jumatate in urmatorii zece ani. Masura face parte din planul Honda de a vinde 80-90% din vehiculele sale produse la nivel global pe pietele locale, astfel incat sa fie mai putin vulnerabile la fluctuatiile valutare.
Fabricile japoneze Honda au produs, in ultimul an, 910.000 de unitati din totalul de 3,57 milioane de vehicule produse la nivel global.
Compania a declarat intentiile de a creste productia interna pentru masina de 660 cc in jurul valorii de 1 milion de unitati, dar sa produca mai multe din modelele sale mai mari in fabricile sale de peste mari.
Primul exemplu va fi noul CR-V. Honda a anuntat deja in luna februarie ca va creste productia modelului crossover la fabricile sale din SUA in loc de Japonia, in scopul de a reduce impactul financiar nefavorabil rezultat din rata de schimb yen-USD.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!