No SSO cookie

Honda s-a tinut de cuvant: faceti cunostinta cu CR-Z Mugen

voteaza
(0/ 0)
Honda s-a tinut de cuvant: faceti cunostinta cu CR-Z Mugen
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Exact acum doua luni, divizia de tuning a lui Honda, Mugen, a prezentat ca intentioneaza sa dezvolte o versiune de inalta performanta a hibridului CR-Z, prezentand si cateva schite cu exteriorul masinii. 

 
 

Ei bine, astazi Mugen si-a onorat promisiunea, furnizand mai multe informatii precum si fotografii oficiale cu modelul ce va fi prezentat in premiera mondiala la Goodwood Festival of Speed 2011, in luna iulie.

Multumita unor multiple modificari, modelul de serie al lui Honda va primi, pentru versiunea CR-Z Mugen, supraalimentare prin compresor pentru motorul de 1,5 litri i-VTEC, ce permite alaturi de de sistemul Honda IMA oferirea unor performante dinamice remarcabile fara a compromite economia de combustibil.

Testele efectuate pe un prototip au aratat ca modelul Mugen atinge in ceea ce priveste sprintul 0-100 km/h un nivel comparativ cu cel al lui Civic Type R. De subliniat ca pentru aceste teste setarile nu au fost cele maxime, fiind mai degraba un fel de “Stage 1”.

Pentru versiunea finala puterea va fi crescuta cu inca 15%, iar masa masinii va fi redusa cu inca 50 de kilograme.

Din pacate, CR-Z Mugen este deocamdata considerata un prototip unicat, nefiind anuntata inca o eventual productie de serie a modelului.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2368 :: 22.19MB