Ei bine, astazi Mugen si-a onorat promisiunea, furnizand mai multe informatii precum si fotografii oficiale cu modelul ce va fi prezentat in premiera mondiala la Goodwood Festival of Speed 2011, in luna iulie.
Multumita unor multiple modificari, modelul de serie al lui Honda va primi, pentru versiunea CR-Z Mugen, supraalimentare prin compresor pentru motorul de 1,5 litri i-VTEC, ce permite alaturi de de sistemul Honda IMA oferirea unor performante dinamice remarcabile fara a compromite economia de combustibil.
Testele efectuate pe un prototip au aratat ca modelul Mugen atinge in ceea ce priveste sprintul 0-100 km/h un nivel comparativ cu cel al lui Civic Type R. De subliniat ca pentru aceste teste setarile nu au fost cele maxime, fiind mai degraba un fel de “Stage 1”.
Pentru versiunea finala puterea va fi crescuta cu inca 15%, iar masa masinii va fi redusa cu inca 50 de kilograme.
Din pacate, CR-Z Mugen este deocamdata considerata un prototip unicat, nefiind anuntata inca o eventual productie de serie a modelului.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!