No SSO cookie

Honda primeste premiul Euro NCAP Advanced

voteaza
(0/ 0)
Honda primeste premiul Euro NCAP Advanced
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Honda primeste Premiul Euro NCAP Advanced pentru inovatie in materie de siguranta. Honda a fost recunoscuta pentru sistemul Collision Mitigation Brake System (CMBS) un sistem autonom de franare de urgenta bazat pe radar.

 
 

Honda a anuntat astazi ca se afla printre primele companii care au primit Premiul Euro NCAP Advanced pentru Inovatie si Siguranta, la Salonul Auto de la Paris. Tehnologia Honda CMBS a fost recunoscuta de Euro NCAP ca fiind printre cele mai importante inovatii in materie de siguranta, oferind beneficii dovedite prin cercetare.

Euro NCAP Advanced este o initiativa Euro NCAP venita ca si raspuns la dezvoltarea rapida a noilor tehnologii de siguranta, disponibile la achizitia unui automobil nou, pentru care nu exista o evaluare independenta. Euro NCAP Advanced este deschis pentru orice sistem tehnic care demonstreaza un avantaj in ceea ce priveste siguranta, indiferent daca este primar, secundar sau tertiar, atat timp cat acesta este disponibil ca optiune pe unul dintre modelele testate la Euro NCAP si nu sunt evaluate in sistemul curent de acordare a stelelor.
 

Honda a fost recunoscuta pentru sistemul Collision Mitigation Brake System (CMBS) un sistem autonom de franare de urgenta bazat pe radar. CMBS este un sistem proiectat pentru a ajuta la prevenirea coliziunilor cu vehicule care sunt in stationare sau se deplaseaza in aceeasi directie. Sistemul are ca scop alertarea conducatorului auto in caz de coliziune iminenta, atat la viteze mici, caracteristice mediului urban, cat si la viteze mai mari tipice drumurilor rurale si autostrazilor. Prin studierea statisticilor privind accidentele in Germania si extinderea cifrelor la comunitatea europeana, Honda estimeaza ca, in cazul in care toate masinile ar fi dotate cu CMBS, intre 200.000 si 250.000 accidente ar putea fi prevenite sau atenuate in fiecare an.
 

Noua evaluare Euro NCAP reflecta angajamentul Honda pentru siguranta de ansamblu a vehiculului, si vine ca o apreciere la sistemul propriu de testare a sigurantei al Honda si prin care urmareste sa imbunatateasca siguranta in lumea reala.

Sistemul de analiza a impactului intre masini de la centrul Tochigi R&D studiaza impactul intre modelele de vehicule de marimi diferite, greutati si dezvolta solutii pentru a reduce leziunile in cazul pasagerilor, dar si al pietonilor. Dispozitivul de test al impactului omnidirectional intre vehicule a fost lansat in 2001 si este primul din lume de acest fel, care functioneaza la interior, simuland diverse conditii meteo.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2291 :: 22.19MB