Pentru cei mai putin familiarizati cu ierarhia din cadrul Honda, divizia Mugen este plasata in varful topului performantelor producatorului nipon. Mugen CR-Z promite de aceea prestatii superioare celor oferite de modelul de serie, nici ele deloc de neglijat.
Descrisa drept “la nivelul unei versiuni Type-R”, Mugen CR-Z va beneficia de un upgrade serios la trenul de rulare precum si la motor. Specificatiile exacte nu au fost inca dezvaluite (Goodwood va avea loc de abia in iulie), insa puterea va depasi cei 122 CP ai versiunii de serie si, surprinzator, Mugen CR-Z va oferi si un consum mai mic de combustibil.
“Am vrut sa extindem performantele lui CR-Z”, a spus Hiro Toyoda, seful diviziei Mugen, sectia Euro. “Este deja o masina extrem de distractiva la condus, cu un sasiu excelent, dar ne-am gandit ca mai multa putere si mai mult cuplu vor fi si mai atractive”.
Cuvinte foarte adevarate, ce accentueaza insa tristetea unei alte decizii Mugen: versiunea tunata Honda CR-Z nu este destinata productiei de serie, la Goodwood urmand sa fie prezent doar un prototip...
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!