No SSO cookie

Honda Jazz/Fit, primeste inca un facelift minor

voteaza
(0/ 0)
Honda Jazz/Fit, primeste inca un facelift minor
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Honda Jazz/Fit a fost machiat si asezonat timpurilor prezente.

 
 

Honda Fit, care se comercializeaza pe anumite piete auto sub denumirea de Jazz, ca si in Romania, a devenit subit cel mai bine vandut model dn segmentul sau, odata cu lansarea celei dea doua generatii, in anul 2008.

Insa de atunci s-au intamplat multe, segmentul a captat atentia multor producatori importanti, iar acum piata este invadata de nume ca Ford Fiesta, Hyundai Accent, Nissan Versa si Mazda2, asta ca sa nu mentionam iminenta aparitie a noilor modele Chevrolet Sonic, Toyota Yaris si Kia Rio.

In efortul sau de a mentine Jazz/Fit mereu proaspat, Honda i-a adaugat cateva echipamente in standard, dar si cateva minore detalii stilistice. Modelul sport primeste o grila fata noua, faruri cu tenta neagra si un nou finisaj pentru jantele de 16 inci, realizate din aliaj usor. Modelul de baza vine cu oglinzi in culoarea caroseriei, in standard si un nou desen al husei volanului. Fit Sport beneficiaza de comenzi audio pe volan si hands-free cu tehnologia Bluetooth pentru versiunile echipate cu sistem de navigatie.

Sub capota masinii se regaseste acelasi motor de 1.5 litri, care dispune de 117 CP, cuplat fie la o transmisie manuala, fia automata, ambele cu cinci viteze.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
3.7232 :: 17.89MB