Honda Fit, care se comercializeaza pe anumite piete auto sub denumirea de Jazz, ca si in Romania, a devenit subit cel mai bine vandut model dn segmentul sau, odata cu lansarea celei dea doua generatii, in anul 2008.
Insa de atunci s-au intamplat multe, segmentul a captat atentia multor producatori importanti, iar acum piata este invadata de nume ca Ford Fiesta, Hyundai Accent, Nissan Versa si Mazda2, asta ca sa nu mentionam iminenta aparitie a noilor modele Chevrolet Sonic, Toyota Yaris si Kia Rio.
In efortul sau de a mentine Jazz/Fit mereu proaspat, Honda i-a adaugat cateva echipamente in standard, dar si cateva minore detalii stilistice. Modelul sport primeste o grila fata noua, faruri cu tenta neagra si un nou finisaj pentru jantele de 16 inci, realizate din aliaj usor. Modelul de baza vine cu oglinzi in culoarea caroseriei, in standard si un nou desen al husei volanului. Fit Sport beneficiaza de comenzi audio pe volan si hands-free cu tehnologia Bluetooth pentru versiunile echipate cu sistem de navigatie.
Sub capota masinii se regaseste acelasi motor de 1.5 litri, care dispune de 117 CP, cuplat fie la o transmisie manuala, fia automata, ambele cu cinci viteze.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!