No SSO cookie

Honda Insight bate Toyota Prius in Europa

voteaza
(0/ 0)
Honda Insight bate Toyota Prius in Europa
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vanzarile de pe segmentul hibrizilor au cunoscut o victorie pentru Honda Insight in luna aprilie, in Europa.

 
 

Honda a anuntat astazi ca noul hibrid Insight s-a vandut mai bine decat oricare alt hibrid sau automobil pe comubustibil alternativ din toata Europa in luna aprilie. Cifrele obtinute de la Jato Dynamics arata ca in luna aprilie, Insight s-a dovedit a fi cel mai popular automobil cu transmisie hibrida de pe piata.

 

Aceasta realizare vine dupa succesul Insight-ului din Japonia unde a fost primul model hirid numarul unu in vanzari de automobile in luna aprilie. Sectorul hirid si sectorul combustibilului alternativ, care include orice automobil nealimentat integral pe benzina sau motorina se va dezvolta din ce in ce mai mult in viitor. In acelasi timp piata de automobile cu transmisie hibrida se va structura, divizand acest sector in diferite tipuri de modele exact ca piata clasica de automobile. In viitor, Honda va produce o versiune hibrid a Jazz-ului si un automobil de productie bazat pe conceptul CR-Z, oferind consumatorului o gama variata de modele hibrid.

 

Pe locul trei in statistici se claseaza Honda Civic Hybrid care, exact la fel ca si Honda Insight, este un automobil cu un consum de combustibil redus cat si emisii reduse, avand un sistem hibrid paralel. Ambele modele, Civic Hybrid si Insight, pot rula doar cu motorul electric la anumite viteze medii, punand in evidenta silentiozitatea sistemul cat si consumul redus de combustibil. In prezent, Insight intra pe piata din Europa, alaturandu-se Civic-ului hibrid din gama Honda pe benzina.

 

Vice Presedintele Honda Motor Europe, Ken Keir este incantat ca Insight a fost atat de bine primit, adaugand: 'Europa a cunoscut hibrizii acum aproape 10 ani, cand am pus la vanzare primul Insight. Insight a fost primul hibrid vandut in Europa si acest sector este in plina dezvoltare si diversificare.Suntem foarte mandri ca Insight este hibridul numarul unu in vanzari la automobilele din Japonia, hibrizii fiind considerati acum foarte importanti in intreaga lume'.

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

E super tare , buna treaba facuta de cei de la toyota :lol: :lol:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3402 :: 17.87MB