No SSO cookie

Honda creste în ultimul raport J.D. Power

voteaza
(0/ 0)
Honda creste în ultimul raport J.D. Power
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Potrivit ultimului raport asupra satisfacţiei clienţilor, efectuat de compania de analiză JD Power şi revista What a Car?, în 2005, marca Honda a înregistrat 843 puncte de index, cu 14 puncte mai mult decât în 2004.

 
 
[poza1s]În clasamentul pe modele, Honda Jazz a adunat cele mai multe puncte, câştigând primul loc, pentru al doilea an consecutiv, cu un scor semnificativ mai mare decât orice alt model. Alte trei modele Honda s-au situat in Top20, incluzând Civic şi CR-V, modele realizate în Swindon, Marea Britanie. "Rezultatele din acest an aratã cã nivelul competiţional a devenit foarte ridicat" declarã Dave Sargent, director executiv pentru operaţiunile din Europa la J.D.Power and Associates. Este încurajant pentru producãtorii britanici cã maşini care oferã un nivel de satisfacţie foarte ridicat sunt acum accesibile pe o plajã variatã de modele şi preţuri. De asemenea, multe din modelele premiate, incluzând şi unele modele japoneze, sunt fabricate în Marea Britanie." [poza2s]Dintre cele 17 mãrci situate peste media de piaţã, şapte sunt de origine japonezã. Steve Fowler, Group Editor What Car? comenteazã rezultatele studiului: "Deşi mãrcile japoneze continuã sã obţinã rezultate impresionante şi în 2005, multe mãrci britanice concureazã pentru atingerea unui nivel ridicat de satisfacţie. Maşini construite în Marea Britanie, precum Honda Civic şi CR-V aratã cã fabricile britanice realizeazã unele din cele mai bune maşini din lume." Studiul J.D. Power and Associates/What Car? din 2005 se bazeazã pe evaluãrile realizate de peste 23.000 de proprietari de autovehicule înregistrate între anii 1952 şi 2003, dupã aproximativ 2 ani de utilizare. Studiul include 32 de mãrci şi 124 de modele. [poza3s]Proprietarii oferã evaluãrile lor pentru 77 de atribute, grupate în functie de patru mari factori de satisfacţie. Importanţa fiecãrui factor reprezintã un procent din totalul final astfel: Calitate şi Fiabilitate (30%) Atractivitatea autovehicolului (28%) include performanţa, designul, comfortul şi dotãrile Satisfacţia faţã de serviciile oferite de dealer (22%) Costurile de întreţinere (19%) includ consumul de carburant, asigurãri şi costurile de service/reparaţii Studiul anual J.D. Power and Associates/What Car? este destinat [poza4s]sã ajute producãtorii în a oferi nivele ridicate de satisfacţie clienţilor şi oferã consumatorilor acces la informaţii de încredere despre un numãr ridicat de modele. Divizia pentru Europa a J.D. Power and Associates se aflã în Guildford, Marea Britanie. Cu sediul central în Westlake Village, California, SUA, J.D. Power and Associates este o companie globalã de informare în marketing care opereazã în domenii cheie incluzând studiile de piaţã, previzionãrile, consultanţa, trainingul şi studiul nivelului de satisfacţie al consumatorilor. J.D. Power and Associates face parte din grupul de companii McGraw-Hill. What Car? este cel mai bun ghid de achiziţie auto din Marea Britanie de mai bine de 30 de ani, cuprinzând drive-teste, investigaţii detaliate şi documentate, studii de satisfacţie a clientilor, sfaturi de reducere a costurilor şi date tehnice complexe. Peste un sfert din britanici consultã What Car? înainte de a lua o decizie de achiziţie. Rezultatele complete ale studiului apar exclusiv în numãrul din iunie 2005, disponibil la vânzare din 14 aprilie 2005.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Toate dotările și sistemele de care dispune sunt înglobate în crossover-ul de clasă medie fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2772 :: 22.17MB