Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 28 December 2008 01:38
sa le faceti cit mai comoplicate . precum citroenul lui tariceanu ,conduci cu 150 km \ora si cam atat! .pentru muritori mic economic practic hibrid in oras ,daca este complicat,duze,valve ,elctrovalve se infunda cu o scama fanariota si te contra vintului.astept un raspuns de la unul care pune ochelari verzi la capra. replica francezilor la volkwagen se chinue de 100 ani..renault sa salvat pe sinarea daciei cele 500.000 care au ramas fara masini in 1989 , a preselor utilaje casate aduse noi
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!