No SSO cookie

Hibrid decapotabil, caut ecologisti!

voteaza
(0/ 0)
Hibrid decapotabil, caut ecologisti!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

O privire inainte de termen asupra conceptului ce urmeaza sa fie introdus la Detroit, Fisker Sunset!

 
 
In Februarie, Coachbuild a tachinat membrii presei aflati la o conferinta in San Francisco cu o imagine a unui concept decapotabil bazat pe modelul Fisker Karma. La scurt timp dupa aceasta, a aparut si o prima imagine mai concreta asupra modului cum ar putea arata noul model. Astazi, Fisker a lansat o imagine oficiala a hibridului decapotabil, dezvelind si numele viitorului model, adica Sunset. Mai mult, producatorul auto a confirmat ca masina va debuta in Ianuarie la salonul auto de la Detroit. Mai devreme in acest an, Fisker a afirmat ca modelul decapotabil ar urma sa intre in vanzare in aceeasi perioada ca si limuzina de lux hibrida Karma. Ambele modele ar urma sa ajunga oficial spre vanzare catre sfarsitul anului 2009. Daca ar fi sa presupunem ca va avea aceleasi specificatii ca si modelul Karma sedan, atunci decapotabila Sunset e posibil sa isi primeasca puterea de la un sistem Q-Drive pe baterii. Atat Karma cat si Sunset ar urma sa poata parcurge 80 kilometri doar pe puterea bateriilor, inainte ca motorul de 2 litri pe benzina sa isi faca simtita prezenta, mai precis sa inceapa sa genereze curent electric. Inaintea proiectelor Karma si Sunset, Fisker se specializa in construierea masinilor Mercedes-Benz si BMW re-carosate. Fondatorul Henrik Fisker a lucrat anterior ca designer, el realizand designul pentru modelele Aston Martin DB9 si BMW Z8.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2387 :: 17.86MB