La o viteză de 100 km/h, mașina parcurge 27,7 de metri într-o secunda. Cu ajutorul sistemului Head-Up Display, noul Volkswagen Passat vă ajută să mențineți privirea la șosea, proiectând informații relevante în câmpul vizual al șoferului, precum viteza de deplasare.
La o simplă apăsare de buton, display-ul transparent se ridică deasupra instrumentarului de bord. Spre deosebire de sistemele Head-Up Display care proiectează informațiile pe parbrizul mașinii, cel al noului Volkswagen Passat afișează informațiile de călătorie direct pe ecranul de înaltă defințtie. Sistemul HUD inovator este disponibil atat pentru sedanul cu patru uși, cât și pentru Volkswagen Passat Variant, Alltrack și GTE.
Viteza și limitele de viteză, datele sistemului de navigație, semnele de circulație, activitatea sistemelor de asistență și alte funcții pot fi afișate pe display-ul cu suprafață de 10×15 centimetri. Ecranul are o rezoluție de 480×240 de pixeli pentru o imagine clară, iar intensitatea culorilor facilitează lizibilitatea informațiilor afișate.
Întrucât privirea șoferului este concentrată asupra drumului, sistemul Head-Up Display de la Volkswagen este gândit astfel încât informațiile de pe ecran să pară a fi la doi metri în fața mașinii. Prin intermediul acestei soluții tehnice, ochii șoferului nu trebuie să focalizeze dintr-un câmp vizual îndepărtat într-unul apropiat, cum se întâmplă în cazul sistemelor HUD cu proiecție pe parbriz.
Folosind meniul sistemului de infotainment, șoferul noului Volkswagen Passat decide ce informații sunt afișate pe ecranul sistemului Head-Up Display. HUD-ul este activat de un buton situat lângă comutatorul de lumini. Atunci când nu este folosit, ecranul glisează în tabloul de bord, fiind astfel protejat de praf.
Pe piața din România, opțiunea Head-Up Display va fi disponibilă spre sfârșitul anului.
VIA MIDOCAR Blog
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!